💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Koordinátor*ka IT Incidentů

Prague, Praha

Do našeho týmu Command Centre hledáme kandidáty i kandidátky, kteří se vidí v koordinační roli IT incidentů v mezinárodní společnosti.Pokud máte chuť se rozvíjet a posunout svou kariéru např. z L1 supportu na další úroveň, rádi vás přivítáme v našem přátelském týmu pod vedením zkušené manažerky Šárky :-) Nabízíme vám možnost stát se součástí dynamického prostředí, kde budete mít prostor pro profesní růst a osobní rozvojHlavní náplň práce: * Incident Management: Supervize celého životního cyklu incidentů, zajištění jejich včasného řešení a organizace schůzek k řešení incidentů, s přesahem do Problem managementu. * Komunikace: Jediný kontaktní bod pro Major Incident Coordinators, poskytování pravidelných aktualizací stavu. Efektivní komunikace s IT týmy druhé úrovně v různých zemích. * Analýza a řešení incidentů: Analýza a řešení incidentů generovaných uživateli i těch, které jsou hlášeny monitorovacími nástroji, podle technických instrukcí. * Podpora a školení: Pilotování nově monitorovaných položek a poskytování dohledu a podpory externím sub-týmům. Vedení školení pro externí týmy, včetně tvorby dokumentace a workshopů. * Zlepšování procesů: Identifikace, analýza, návrhy zlepšení a zajištění implementace pro efektivní správu událostí a řešení incidentů. * Dokumentace: Vytváření a aktualizace interní dokumentace, včetně statistik a reportů.Dočasná náplň práce (postupný přechod k hlavní náplni práce): * Řešení incidentů: Sledování, evidování a řešení incidentů IT infrastruktury a provozních aplikací podle podrobných instrukcí a postupů. * Základní administrátorské zásahy (Linux a Windows servery).Požadavky: * Vzdělání: SŠ/VŠ vzdělání technického směru s minimálně 2 lety zkušeností na podobné pozici. * Jazykové dovednosti: Plynulá komunikace v češtině a angličtině, jak písemně, tak ústně (častá komunikace v angličtině). * Znalosti ITIL: Výhodou bude znalost procesu řízení incidentů podle ITIL a dalších procesů IT Operations. Pokud neznáte naučíme vás.:-) * Technické znalosti: Dobrá znalost hardwaru a softwaru, praktické základní znalosti operačních systémů Linux/Windows server. * Dovednosti: Dobré komunikační, organizační a prezentační dovednosti, analytické a logické myšlení, důslednost a pečlivost při plnění úkolů, schopnost pracovat pod stresem, samostatnost při řešení problémů, silné týmové dovednosti.Nabízíme: * Kariérní růst: Možnost rozvoje kariéry v mezinárodním prostředí. * Zajímavé úkoly: Práce na zajímavých úkolech v profesionálním týmu s dlouhodobou perspektivou. * Práce z domova: Možnost práce převážně z domova. * Pestrý balíček benefitů, kde si vybere každý: * K standardní dovolené ještě 5 dní zdravotního a 5 dní osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví. * FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Kombinace práce z kanceláře a HO. * CAFETERIE: Příspěvek ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost sportu, relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí! * STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 107 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě. * POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %. * VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speexx vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. * ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou. * Firemní mobilní telefon a SIM kartu s neomezeným voláním## Benefits- Bonusy/prémie- Mobilní telefon- Notebook- Příspěvek na penzijní/životní připojištění- Flexibilní začátek/konec pracovní doby- Stravenky/příspěvek na stravování- Vzdělávací kurzy, školení- Kafetérie- Práce převážně z domova- Dovolená více než 5 týdnů

Detaily o pracovním místě:
Firma: Generali Česká pojišťovna
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Koordinátor*ka IT Incidentů
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 27. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
IT Koordinátor/ka IT Incidentů
Praha - Generali Česká pojišťovna a.s.
ServiceDesk specialista - IT podpora L1 (denní směny)
Praha - Správa železnic, státní organizace
ServiceDesk specialista - IT podpora L1 (noční směny)
Praha - Správa železnic, státní organizace
Beauty konzultant/ka
Praha - 30 000 Kč - 35 000 Kč
PORADCE NA POBOČCE V PRAZE 7 (HPP)
Praha - Generali Česká pojišťovna
Test Automation Engineer
Praha - DHL Information Services
Junior manažer obchodní skupiny
Praha - Generali Česká pojišťovna
Junior Data Engineer
Praha - Publicis Groupe CZ
Koordinátor/ka servisu
Praha - 35 000 Kč - 50 000 Kč
Infrastructure engineer
Praha - Heureka Group a.s.
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Koordinátor*ka IT Incidentů: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor*ka IT Incidentů?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor*ka IT Incidentů ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Generali Česká pojišťovna ještě dnes.