Koordinátor*ka IT Incidentů

Prague, Praha


Informace
Do našeho týmu Command Centre hledáme kandidáty i kandidátky, kteří se vidí v koordinační roli IT incidentů v mezinárodní společnosti.
Pokud máte chuť se rozvíjet a posunout svou kariéru např. z L1 supportu na další úroveň, rádi vás přivítáme v našem přátelském týmu pod vedením zkušené manažerky Šárky :-) Nabízíme vám možnost stát se součástí dynamického prostředí, kde budete mít prostor pro profesní růst a osobní rozvoj

Hlavní náplň práce:
- Incident Management: Supervize celého životního cyklu incidentů, zajištění jejich včasného řešení a organizace schůzek k řešení incidentů, s přesahem do Problem managementu.
- Komunikace: Jediný kontaktní bod pro Major Incident Coordinators, poskytování pravidelných aktualizací stavu. Efektivní komunikace s IT týmy druhé úrovně v různých zemích.
- Analýza a řešení incidentů: Analýza a řešení incidentů generovaných uživateli i těch, které jsou hlášeny monitorovacími nástroji, podle technických instrukcí.
- Podpora a školení: Pilotování nově monitorovaných položek a poskytování dohledu a podpory externím sub-týmům. Vedení školení pro externí týmy, včetně tvorby dokumentace a workshopů.
- Zlepšování procesů: Identifikace, analýza, návrhy zlepšení a zajištění implementace pro efektivní správu událostí a řešení incidentů.
Dokumentace: Vytváření a aktualizace interní dokumentace, včetně statistik a reportů.

Dočasná náplň práce (postupný přechod k hlavní náplni práce):
- Řešení incidentů: Sledování, evidování a řešení incidentů IT infrastruktury a provozních aplikací podle podrobných instrukcí a postupů.
- Základní administrátorské zásahy (Linux a Windows servery).
Co od vás očekáváme
- Vzdělání: SŠ/VŠ vzdělání technického směru s minimálně 2 lety zkušeností na podobné pozici.
- Jazykové dovednosti: Plynulá komunikace v češtině a angličtině, jak písemně, tak ústně (častá komunikace v angličtině).
- Znalosti ITIL: Výhodou bude znalost procesu řízení incidentů podle ITIL a dalších procesů IT Operations. Pokud neznáte naučíme vás.:-)
- Technické znalosti: Dobrá znalost hardwaru a softwaru, praktické základní znalosti operačních systémů Linux/Windows server.
- Dovednosti: Dobré komunikační, organizační a prezentační dovednosti, analytické a logické myšlení, důslednost a pečlivost při plnění úkolů, schopnost pracovat pod stresem, samostatnost při řešení problémů, silné týmové dovednosti.
Co vám nabízíme
- Kariérní růst: Možnost rozvoje kariéry v mezinárodním prostředí.
- Zajímavé úkoly: Práce na zajímavých úkolech v profesionálním týmu s dlouhodobou perspektivou.
- Práce z domova: Možnost práce z domova.

Pestrý balíček benefitů, kde si vybere každý:
- K standardní dovolené ještě 5 dní zdravotního a 5 dní osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
- FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Kombinace práce z kanceláře a HO.
CAFETERIE: Příspěvek ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost sportu, relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
- STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 107 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
- POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
- VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speexx vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory.
- ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.
Firemní mobilní telefon a SIM kartu s neomezeným voláním

Detaily o pracovním místě:
Firma: Generali Česká pojišťovna a. s.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Koordinátor*ka IT Incidentů
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 14. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
TCM Payments Specialist
Praha - ADECCO spol. s r.o. | 50 000 Kč - 53 000 Kč
Autoelektrikář/ka/Automechanik/čka
Praha - Randstad HR Solutions s.r.o. | 30 000 Kč - 35 000 Kč
Pracovník v sociálních službách DOZP
Praha - Domov Sulická | 27 900 Kč - 36 150 Kč
Všeobecná sestra
Praha - Domov Sulická
SPECIALISTA/TKA NA HUTNÍ MATERIÁLY A TLAKOVÁ ZAŘÍZENÍ
Praha - SEAL Communication s.r.o. | 50 000 Kč - 80 000 Kč
OPERÁTOR DOHLEDOVÉHO CENTRA M/Ž - Praha 7
Praha - Protecton, s.r.o. | 150 Kč - 150 Kč
Nákupčí v mezinárodní společnosti s korejštinou
Praha - ADECCO spol. s r.o. | 50 000 Kč - 65 000 Kč
Operátor/ka výroby
Hostivice - Randstad HR Solutions s.r.o. | 26 000 Kč - 30 500 Kč
Specialista zákaznického centra
Praha - ADECCO spol. s r.o. | 37 500 Kč - 40 000 Kč
Pracovník/ce ostrahy - vhodné pro ID/OZP - HOSTIVICE
Hostivice - SOLID SECURITY s.r.o. | 1 680 Kč - 1 680 Kč
Specialista/ka zákaznické péče
Praha - ADECCO spol. s r.o. | 51 000 Kč - 51 000 Kč
Servírka
Praha - TEODORO s.r.o. | 39 000 Kč - 44 000 Kč
Přijme řidiče sk. C+E na VKD
Praha - DEPONIS s.r.o. | 50 000 Kč - 55 000 Kč
HR RECRUITER M/Ž - PRAHA 10 - MZDA AŽ 42 000 KČ/ MĚSÍC - NÁSTUP IHNED
Praha - INDUS PATROL, spol. s r. o. | 40 000 Kč - 42 000 Kč
STRÁŽNÝ M/Ž - Praha-metro D,vhodné pro OZP
Praha - Protecton, s.r.o. | 123 Kč - 123 Kč
Obuvník / Brašnář
Praha - Vito Vodvarka | 250 Kč - 350 Kč
Bankovní poradce, Praha 1
Praha - Česká pošta, s.p.
Pracovník/ce ostrahy - vhodné pro ID/OZP - Tuchoměřice
Praha - SOLID SECURITY s.r.o. | 1 560 Kč - 1 640 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Koordinátor*ka IT Incidentů: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor*ka IT Incidentů?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna a. s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor*ka IT Incidentů ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Generali Česká pojišťovna a. s. ještě dnes.
0.6239