Koordinátor asistenční služby Praha

O nás
V Oborové zdravotní pojišťovně bereme naši práci jako poslání. Jde přece o zdraví. Pokud nám klient svěří své zdraví, svěří nám jednu z nejcennějších věcí, co má. Péče o něj je pro nás na prvním místě. Je vám blízká tato filosofie? Přidejte se k nám.
Náplň práce:
- Vyhledávat lékaře nebo zdravotnické zařízení,
- objednávat k vhodnému lékaři,
- konzultovat zdravotní požadavky, koordinovat a řešit zdravotní dotazy,
- komunikovat s externími partnery a smluvními poskytovateli zdravotních služeb,
- spolupracovat na zajištění a realizaci zdravotně preventivních programů,
- zpracovávat nezbytnou administrativu.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání – zdravotnický obor je výhodou,
- výborné komunikační a vyjednávací schopnosti,
- kvalitní písemný projev,
- znalost práce na PC na dobré uživatelské úrovni (Microsoft Outlook, Word, Excel, orientace na internetu),
- organizační schopnosti,
- logické a systematické uvažování,
- schopnost poradit si v nestandardních a zátěžových situacích,
- ochotu vzdělávat se v oblasti zajištění zdravotní péče,
- spolehlivost, preciznost a zodpovědnost.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Nabízíme zajímavou a pestrou práci u českého, stabilního a dlouhodobě prověřeného zaměstnavatele.
- Vaši práci umíme ocenit. Nabízíme motivující finanční ohodnocení, k tomu 13. mzdu a celou řadu dalších benefitů (například stravenky, Flexi Pass v hodnotě 10.000 Kč /rok, příspěvek na penzijní připojištění).
- Jsme moderní v tom, že propagujeme work-life balance. Proto u nás budete mít pružnou a zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně, pět týdnů dovolené, čtyři dny osobního volna a možnost čtyř dnů home office v rámci měsíce. Nabízíme možnost průběžného vzdělávání a dalšího osobního rozvoje.
- Pracovní smlouvu nabízíme nejprve na dobu určitou na jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Místo výkonu práce: Praha 4
Nástup:
1. 6. 2025 nebo dle dohody.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví Lokalita: Praha Pracovní pozice: Koordinátor asistenční služby Praha Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 40.000 – 45.000 Kč Nabídka přidána: 24. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor asistenční služby Praha: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor asistenční služby Praha?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40.000 – 45.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor asistenční služby Praha ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví ještě dnes.