Koordinátor asistenční služby Praha

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

V Oborové zdravotní pojišťovně bereme naši práci jako poslání. Jde přece o zdraví. Pokud nám klient svěří své zdraví, svěří nám jednu z nejcennějších věcí, co má. Péče o něj je pro nás na prvním místě. Je vám blízká tato filosofie? Přidejte se k nám.
 

Náplň práce:

  • Vyhledávat lékaře nebo zdravotnické zařízení,
  • objednávat k vhodnému lékaři,
  • konzultovat zdravotní požadavky, koordinovat a řešit zdravotní dotazy,
  • komunikovat s externími partnery a smluvními poskytovateli zdravotních služeb,
  • spolupracovat na zajištění a realizaci zdravotně preventivních programů,
  • zpracovávat nezbytnou administrativu.

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání – zdravotnický obor je výhodou,
  • výborné komunikační a vyjednávací schopnosti,
  • kvalitní písemný projev,
  • znalost práce na PC na dobré uživatelské úrovni (Microsoft Outlook, Word, Excel, orientace na internetu),
  • organizační schopnosti,
  • logické a systematické uvažování,
  • schopnost poradit si v nestandardních a zátěžových situacích,
  • ochotu vzdělávat se v oblasti zajištění zdravotní péče,
  • spolehlivost, preciznost a zodpovědnost.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Nabízíme zajímavou a pestrou práci u českého, stabilního a dlouhodobě prověřeného zaměstnavatele.
  • Vaši práci umíme ocenit. Nabízíme motivující finanční ohodnocení, k tomu 13. mzdu a celou řadu dalších benefitů (například stravenky, Flexi Pass v hodnotě 10.000 Kč /rok, příspěvek na penzijní připojištění).
  • Jsme moderní v tom, že propagujeme work-life balance. Proto u nás budete mít pružnou a zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně, pět týdnů dovolené, čtyři dny osobního volna a možnost čtyř dnů home office v rámci měsíce. Nabízíme možnost průběžného vzdělávání a dalšího osobního rozvoje.
  • Pracovní smlouvu nabízíme nejprve na dobu určitou na jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Místo výkonu práce: Praha 4

Nástup:
1. 6. 2025 nebo dle dohody.



Benefity


  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Koordinátor asistenční služby Praha
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 40.000 – 45.000 Kč
    Nabídka přidána: 24. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Koordinátor asistenční služby Praha: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor asistenční služby Praha?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 40.000 – 45.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Koordinátor asistenční služby Praha ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví ještě dnes.
0.1149