Konzultant zákaznické podpory
O nás
Hledáme parťáka nebo parťačku, co se nezalekne telefonu, zvládne ukočírovat, co mu přistane na stole, a bude oporou uživatelům našeho systému ?Chytrá organizace!
Jsme společnost vyvíjející informační systém pro sociální a zdravotní organizace – například domovy pro seniory, pečovatelské služby, mobilní hospice nebo půjčovny kompenzačních pomůcek. Kromě "běžné" evidence zaměstnanců a klientů nabízíme i funkce jako zpracování docházky, propojení s datovými schránkami, správu stravovacího provozu a skladového hospodářství nebo kompletní agendu půjčoven kompenzačních pomůcek.
Aktuálně se zaměřujeme na implementaci umělé inteligence, která systém dělá ještě efektivnějším a uživatelsky přívětivějším. Naším cílem je digitalizovat sociální a zdravotní organizace a minimalizovat byrokracii, aby se jejich zaměstnanci mohli věnovat tomu nejdůležitějšímu – přímé péči o klienty.
Přidáš se k nám? ?
Co tě u nás čeká (a nemine)?
Budeš oporou našim uživatelům! ? Tvým denním chlebem bude přijímání hovorů, komunikace s klienty, odpovídání na dotazy a řešení jejich požadavků. Pokud narazíš na složitější problém, budeš spolupracovat s naším vývojovým týmem na jeho vyřešení. ?
Abychom ti zpestřili pracovní dny, občas tě vyšleme na konferenci, zapojíme do online webinářů nebo tě vezmeme na školení systému s některým z kolegů. Nuda? Tu u nás rozhodně nečekej!
Záleží nám na přehlednosti a transparentnosti informací, abychom mohli poskytovat co nejlepší podporu našim klientům. Proto k tvé práci bude patřit i pravidelné reportování do firemního CRM a komunikace s týmem konzultantů, školitelů a projektovou manažerkou. ??
Co od tebe očekáváme?
Nepotřebuješ žádné speciální znalosti a dovednosti – stačí chuť do práce a ochota učit se nové věci ze světa sociálních služeb, zdravotnictví nebo personalistiky. Pokud už v těchto oblastech něco víš, máš velkou výhodu! Tyto znalosti pak využiješ při práci se systémem a budeš je předávat dál jeho uživatelům.
Výhodou pro tebe bude také velká dávka trpělivosti, vynikající vyjadřovací schopnosti, schopnost popisovat situace různými způsoby a klid v okamžicích, kdy je nutné některé záležitosti opakovaně vysvětlovat.
Za samozřejmost považujeme výbornou uživatelskou práci na počítači a případně i zkušenosti s balíčkem MS Office nebo podobnými nástroji.
Co za to dostaneš?
Nabízíme ti práci v mladém a přátelském týmu (na vykání si nepotrpíme), kde se budeš podílet na projektu s obrovským potenciálem, jehož cílem je zefektivnit práci dalším lidem. Čeká tě dynamické prostředí, kde se rozhodně nebudeš nudit! K tomu ti přidáme i klasické benefity – flexibilní pracovní dobu, firemní akce, teambuildingy, práce na Apple zařízeních, 4 týdny dovolené a možnost občasného home office. ?
Líbíme se ti? Začni tím, že nám pošleš životopis a my se ti ozveme!
Benefity
- Práce z domova
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
- Občerstvení na pracovišti
- Children-friendly office
- Dog-friendly office
- Cyclist-friendly office
- Parkoviště
Odpovědět na inzerát
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Konzultant zákaznické podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Konzultant zákaznické podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Hlučín.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28.000 – 31.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Chytrá organizace s.r.o..