Konzultant/ Konzultantka relokačních služeb s RJ/AJ/ČJ

Praha

• Každodenní komunikace s klienty v ruském, anglickém a českém jazyce (odbavování individuálních požadavků našich stávajících klientů

osobně, po telefonu a emailu).

• Vyhledání nejvhodnějších a individuálních řešení pro naše významné klienty:

o Vyhledání nemovitostí ke krátkodobému a dlouhodobému pronájmu;

o Vyhledání školních a předškolních zařízení a registrace děti k výuce;

o Vyhledávání lékařů a zdravotnických zařízení;

o Doprovody klientů na prohlídky nemovitostí, do škol/školek a do zdravotnických zařízení;

o Zastupování klientů na úřadech (registrace vozidel, výměny řidičských oprávnění, získání parkovacích karet);

o Zajištění mezinárodních stěhovacích služeb;

o Otevírání/uzavírání bankovních účtu a jiné služby dle individuálních požadavků klientů.

Nabídka: • Zaškolení zkušenými kolegy a průběžná zpětná vazba.

• Příjemné a přátelské pracovní prostředí v mezinárodním týmu (o velikosti 10 osob).

• Získání zkušeností v oblasti klientského servisu.

• Spolupráce s významnými klienty z celého světa.

• Velká flexibilita, podpora individuálního přístupu a iniciativy.

• Kancelář v centru Prahy (Opletalova 55, Praha 1).

Jaké Vám můžeme nabídnout finanční ohodnocení a benefity?

• Fixní hrubý plat v rozmezí 42.000 - 60.000 Kč v závislosti na profilu a zkušenostech kandidáta.

• Motivační systém finančních bonusů (průběžná zpětná vazba a navazující finanční bonusy za každý odpracovaný měsíc).

• Multisport karta.

• 4 týdnů dovolené.

• Mobilní tarif s neomezeným voláním a daty.

• Kulturní a sportovní firemní akce a team-buildingy.

Požadavky: Splňujete naše požadavky?

• Rád/ráda pracujete v kolektivu?

• Máte pozitivní vztah k lidem a novým výzvám?

• Rád/ráda komunikujete s klienty a kolegy v týmu?

• Jste rodilá/ý mluvčí ruského nebo ukrajinského jazyka?

• Máte pokročilou znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem)?

• Máte dokončené středoškolské vzdělání s maturitou?

• Zkušenosti s prací v call-centru jsou pro nás velkou výhodou.

• Zkušenosti s prací ve zdravotnictví jsou pro nás velkou výhodou.

Detaily o pracovním místě:
Firma: CRI ameba.eu, s.r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Konzultant/ Konzultantka relokačních služeb s RJ/AJ/ČJ
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 42000 - 60000 Kč za měsíc
Nabídka přidána: 27. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Operátor výroby
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 45 000 Kč/měsíc
Vedoucí projektu | až 95 000 Kč
Praha - 75 000 Kč - 95 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Konzultant/ Konzultantka relokačních služeb s RJ/AJ/ČJ: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Konzultant/ Konzultantka relokačních služeb s RJ/AJ/ČJ?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 42000 - 60000 Kč za měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Konzultant/ Konzultantka relokačních služeb s RJ/AJ/ČJ ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě CRI ameba.eu, s.r.o. ještě dnes.
0.6737