Konzultant/ka pro mzdy a účetnictví

Prague, Praha

Máš přehled v mzdové a personální problematice i v účetnictví, zajímají tě moderní technologie a hledáš práci, která není stereotypní? Pojď s námi měnit budoucnost firemního světa!Chceš dělat něco víc než jen „rutinu“ a být u zavádění softwaru, který firmám usnadňuje každodenní život? Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á se stane odborníkem na náš systém Helios Nephrite a pomůže zákazníkům s implementací mzdové a ekonomické agendy. Kancelář můžeš mít na jedné z našich poboček - v Praze, v Brně nebo v Hradci Králové.Co budeš mít na starosti? * Podílet se na implementaci Helios Nephrite u zákazníků – zaměříš se na personální moduly (uchazeči, docházka, mzdy, controlling) i části ekonomiky a účetnictví. * Řešit individuální požadavky zákazníků - analýzy a návrh zákaznických úprav na „míru“ a jejich testování a nasazení do praxe. Budeš v úzkém kontaktu nejen se zákazníky, ale i s programátory a analytiky *Konzultovat a školit - budeš klíčovým partnerem uživatelů – od konzultací až po individuální a skupinová školení. * Spolupracovat s obchodním týmem při výběrových řízeních, pomůžeš zákazníkům najít ta nejlepší řešení.Co od tebe očekáváme? * Praxi ve zpracování mezd a v účetnictví: mzdové procesy včetně legislativy a znalost zákoníku práce máš tzv. v malíku, máš zkušenosti s vedením účetnictví * Zkušenost s informačními systémy z pozice uživatele * Komunikativnost: Baví tě sdílet znalosti, pracovat s lidmi a předávat jim know-how. * Aktivního řidiče: Občas bude třeba vyrazit za zákazníky (ŘP sk. B).A co nabízíme my? * Smysluplnou a různorodou práci v úspěšné IT společnosti plné lidí, kteří mají možnost realizovat své nápady. Můžeš se těšit na přátelskou atmosféru a skvělou partu kolegů, které jejich práce baví. Naše firemní kultura je postavená na otevřenosti a neformálních vztazích. * Rozvoj a vzdělávání: Podpoříme tě v růstu a sebevzdělávání – čekají tě interní školení, kurzy angličtiny a další profesní rozvoj. * Benefity, které oceníš: 32 dní volna ročně (25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna, 4 další volné dny každé čtvrtletí), stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity a firemní akce. * Flexibilní pracovní dobuTěšíme se na Tvůj životopis a motivační dopis.## Benefits- Mobilní telefon- Notebook- Příspěvek na penzijní/životní připojištění- Flexibilní začátek/konec pracovní doby- Stravenky/příspěvek na stravování- Vzdělávací kurzy, školení- Kafetérie- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas- Příspěvek na vzdělání- Zdravotní volno/sickdays- Možnost občasné práce z domova- Firemní akce- Dovolená více než 5 týdnů- Vlastní organizace náplně práce- Dog-friendly office- Children-friendly office

Detaily o pracovním místě:
Firma: Asseco Solutions, a. s.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Konzultant/ka pro mzdy a účetnictví
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 25. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
HR Generalist (m/f)
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Asistent - Praha východ
Praha - 30 000 Kč - 40 000 Kč
UX/UI Designer
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Sales Assistant v masaryčce
Praha - 30 000 Kč/měsíc - 40 000 Kč/měsíc
Operátor (m/ž) - 47 000 Kč/měsíc
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 47 000 Kč/měsíc
Area Manager pro Českou republiku
Praha - 80 000 Kč/měsíc - 120 000 Kč/měsíc
Obchodně-technický zástupce
Praha - 35 000 Kč - 45 000 Kč
Data Architect
Praha - ŠKODA TRANSPORTATION
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Konzultant/ka pro mzdy a účetnictví: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Konzultant/ka pro mzdy a účetnictví?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Asseco Solutions, a. s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Konzultant/ka pro mzdy a účetnictví ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Asseco Solutions, a. s. ještě dnes.
0.5612