Konzultant ERP 60 000 Kč
KONZULTANT ERP | 60 000 Kč
- Lokalita- Rajhrad- Obor- IT - Vývoj softwaru- Druh pozice- Plný úvazek- Mzda- 40 000 - 60 000 Kč- Práce z domu- Flexibilní pracovní doba
Částečná práce z domu- Zveřejněno- před 2 hodinami- Kontaktní osoba- Vacková Kateřina- Referenční číslo- 16-16-406498Popis pozice
Umíš napsat SQL dotaz? Máš již zkušenost se zaváděním IS u zákazníka? Znáš procesy stavební nebo výrobní společnosti?
Vynikáš alespoň v jedné oblasti? Skvělé, zbytek tě rádi doučíme!
Naše společnost vyvíjí a dodává již více než 20 let informační systémy a přidružené aplikace pro řadu českých i zahraničních společností a nedávno jsme uvedli na trh zcela nový a zajímavý systém.
Co bys měl/a na pozici KONZULTANTA ERP na starosti?
- komunikaci se zákazníkem
- analýzu potřeb zákazníků a návrh řešení
- konzultace a školení zákazníků
- zavádění informačního systému přímo u zákazníka
- rozvoj systému pomocí interních nástrojů a SQL
Požadavky
- minimálně SŠ vzdělání - ideálně technického zaměření
- alespoň základní znalost SQL
- znalost procesů stavební nebo výrobní společnosti
- analytické myšlení a výborné komunikační schopnosti
- znalost angličtiny pro čtení technické dokumentace
- výhodou ti bude, pokud máš již zkušenost se zaváděním IS u zákazníka
Benefity
- 25 dní dovolené
- flexibilní pracovní dobu
- možnost home office
- příspěvek na stravování
- Multisport karta
- firemní vzdělávání a školení
- firemní notebook a telefon
- Další informace
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Konzultant ERP 60 000 Kč: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Konzultant ERP 60 000 Kč?
Práce je nabízena v lokalitě Rajhrad.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.