Kontrolor - Právník / Kontrolorka - Právnička V
Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 1. října 2024 v souladu s - 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice
**kontrolor - právník / kontrolorka - právnička**
v odboru kontrolních činností Magistrátu hlavního města Prahy
Sjednaný druh práce: kontrolor - právník / kontrolorka - právnička***
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 12, struktura platu: základní plat
ve 12. PT (27.250 Kč až 40.120 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše
40.120 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
**Stručná náplň práce**
- řešení právních otázek spojených s metodikou kontrol, přezkoumávání hospodaření a finančních
kontrol městských částí a organizací zřízených hl. m. Prahou v souladu se zákonem č. 255/2012 Sb.,
- kontrole (kontrolní řád) a zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě)
- podíl na zpracování návrhů plánů kontrol a přezkoumávání hospodaření a finančních kontrol
- podíl na zpracování ročních zpráv o výsledcích finančních kontrol
- provádění metodických dohlídek realizace kontrolní činnosti na městských částech a v organizacích
- zřízených hl. m. Prahou
- zpracovávání návrhů vyhlášek, směrnic, pravidel a nařízení orgánů hl. m. Prahy
- zpracovávání metodických pokynů a pracovních postupů při provádění kontrol a přezkoumávání
- hospodaření a finančních kontrol městských částí a organizací zřízených hl. m. Prahou
- poskytování metodické pomoci odborům Magistrátu hl. m. Prahy
- provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků v působnosti odboru
- zadávání veřejných zakázek v působnosti odboru
- vyřizování žádostí o informace v působnosti odboru podle zákona o svobodném přístupu
k informacím
**Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle - 4 zákona o úřednících**
- fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let; občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým
pobytem v České republice, který ovládá český jazyk; plná svéprávnost; bezúhonnost2
**Další předpoklad pro výkon práce**
- prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle - 21 zákona o úřednících pro výkon správní činnosti
na úseku finančního hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (_do 18 měsíců _
- od uzavření pracovního _poměru)3
**Požadované vzdělání**:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo nebo právo a právní
věda na vysoké škole v ČR4
**Další požadavky**
- znalost kontrolního řádu a zákona o finanční kontrole ve veřejné správě
- znalost správního a přestupkového práva
- znalost zákona o zadávání veřejných zakázek
- orientace v zákoně o hl. městě Praze
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet)
**Osobnostní předpoklady**
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- pečlivost, zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
**Nabízíme**
- pružnou pracovní dobu
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- systém cafeterie s možností čerpat benefity v oblasti zdraví, sportu, kultury, rekreace, vzdělávání
- podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání, příspěvek na jazykové
- vzdělávání
- možnost využití programu mentoringu
- podporu při slaďování pracovního a osobního/rodinného života****:
- možnost využití dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní dětský tábor a kulturně-vzdělávací akce
pro děti zaměstnanců v době krátkodobých prázdnin
Více informací o odměňování, pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na našich
kariérních stránkách.
**Způsob podání přihlášky do výběrového řízení**
Uchazeč/uchazečka podává** přihlášku**5 **k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle - 7 odst. 4** **zákona o**
**úřednících**, jsou:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého po
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Kontrolor - Právník / Kontrolorka - Právnička V: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Kontrolor - Právník / Kontrolorka - Právnička V?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Magistrát hlavního města Prahy.