Kontrolní pracovník finanční kontroly oddělení kontroly obcí a dotací na odboru kontroly
Ředitel Krajského úřadu Olomouckého kraje vyhlašuje v ý b ě r o v é ř í z e n í dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů na místo: kontrolní pracovník finanční kontroly oddělení kontroly obcí a dotací na odboru kontroly (pracovní poměr na dobu neurčitou)
charakteristika vykonávané práce: zabezpečování výkonu veřejnosprávní kontroly se zaměřením na kontrolu předběžnou, průběžnou či následnou u žadatelů o veřejnou finanční podporu nebo u příjemců veřejné finanční podpory dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
Požadavky:
- dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ
- obor vzdělání: ekonomika výhodou
- znalosti oboru:podvojné účetnictví a rozpočet územních rozpočtů, zákon o kontrole, zákon o finanční kontrole, správní řád, zákon o krajích
- zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou
- praxe ve veřejné správě: v posledních 5 letech výhodou
- praxe v oboru: výhodou
- jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
- další požadované dovednosti
- uživatelská znalost PC (MS Office)
- ŘP sk. B
- samostatnost
- komunikativnost
- smysl pro týmovou práci
- schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: kontrolní pracovník finanční kontroly oddělení kontroly obcí a dotací na Odboru kontroly Krajského úřadu Olomouckého kraje “ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 31. 1. 2025 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Bc. Zuzana Punčochářová
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
- Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
- Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
- Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Ing. Lubomír Baláš, v. r.
ředitel KÚOK
Požadavky
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Kontrolní pracovník finanční kontroly oddělení kontroly obcí a dotací na odboru kontroly: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Kontrolní pracovník finanční kontroly oddělení kontroly obcí a dotací na odboru kontroly?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Olomoucký kraj.