Klientská Podpora (24 - 27 000 Kč)
**PRACOVNÍ NÁPLŇ**:
- Správa a aktualizace klientské databáze. Udržování informací o našich klientech na aktuální úrovni.
- Klientská podpora. Poskytování podpory a řešení potřeb našich klientů.
- Telefonní komunikace s firemními klienty. Budete komunikovat s našimi klienty prostřednictvím telefonu.
- Nejedná se o žádný prodej!
**CO POŽADUJEME?**:
- SOU/SŠ, obor nerozhoduje
- Zkušenosti z aktivního call centra
- Příjemný a srozumitelný projev
- ČJ na výborné úrovni
- Vstřícnost, samostatnost
**CO NABÍZÍME?**:
- Nástupní plat 24.000 Kč
- Flexibilní časová doba
- 25 dní dovolené
- Jednosměnný provoz
- Příspěvek na stravu
- Místo výkonu práce: Brno - město
**DALŠÍ INFORMACE**:
Zobrazit více
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Klientská Podpora (24 - 27 000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Klientská Podpora (24 - 27 000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting.