Junior Support Specialist (Zákaznická podpora)
• zajišťování telefonické a e-mailové technické podpory pro uživatele platebních terminálů a administrace• komunikace s bankami, obchodníky a poskytovateli platebních služeb• dispečink servisních techniků, zabezpečování SLA v rámci jednotlivých projektů • zajímavé mzdové ohodnocení a možnost kariérního růstu• 25 dnů dovolené + 2 Sick days• po zaučení možnost částečně pracovat i z domova• příspěvěk na kartu Pluxee či na MultiSportku• výhody zahraniční společnosti s lokálním řízením a koleg
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Junior Support Specialist (Zákaznická podpora): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Junior Support Specialist (Zákaznická podpora)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SONET, společnost s.r.o..