Junior Support Specialist (Zákaznická podpora)
• zajišťování telefonické a e-mailové technické podpory pro uživatele platebních terminálů a administrace
• komunikace s bankami, obchodníky a poskytovateli platebních služeb
• dispečink servisních techniků, zabezpečování SLA v rámci jednotlivých projektů
Nabídka: • zajímavé mzdové ohodnocení a možnost kariérního růstu
• 25 dnů dovolené + 2 Sick days
• po zaučení možnost částečně pracovat i z domova
• příspěvěk na kartu Pluxee či na MultiSportku
• výhody zahraniční společnosti s lokálním řízením a kolegy z Brna a okolí
• odměnu za doporučení kandidáta i za věrnost k firmě
• teambuildingové akce
• odborné vzdělávání a výuku anglického jazyka
• příspěvek na stravné, pojištění či životní události jako jsou narozeniny, svatba, narození dítěte
• vše pro dodržování pitného režimu a relax room přímo na pracovišti
• příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv
Požadavky: • SŠ vzdělání technického směru (vhodné i pro absolventy) nebo odpovídající technické znalosti
• příjemné a reprezentativní vystupování
• výbornou znalost českého jazyka (nebo slovenského jazyka)
• anglický jazyk výhodou
• výborné komunikativní schopnosti
• schopnost samostatné i týmové práce
• spolehlivost a pečlivost při práci
• znalost práce s produkty MS Office
• chuť do práce
Poznámka: Můžete se přihlásit přímo zde: https://asseco-see.csod.com/ux/ats/careersite/4/home/requisition/2420?c=asseco-see}
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Junior Support Specialist (Zákaznická podpora): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Junior Support Specialist (Zákaznická podpora)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.