MID/SENIOR SPECIALISTA/KA CUSTOMER VALUE PROPOSITION A CX
Popis pozice
Buďte u tvorby budoucnosti pojišťovnictví skrze unique value proposition. Jsme jednička na trhu v oblasti pojištění a penze s více jak třemi miliony klientů. Nestaráme se pouze o pojištění, poskytujeme propracované komplexní finanční řešení dle potřeb našich klientů i v oblasti investic a zajištění na stáří.
Jsme tým Customer Value Proposition, naši zákazníci jsou v centru všeho, co děláme. Usilujeme o skutečné porozumění jejich potřebám, přáním a očekáváním, abychom mohli navrhovat produkty a služby, které odpovídají jejich aktuálním životním situacím.
Jsme na začátku vzrušující cesty, kdy budujeme novým tým a zavádíme zcela nový způsob práce. Tato pozice je jedinečnou příležitostí pro ty, kteří chtějí formovat a ovlivňovat procesy od základů. Věříme, že různorodost projektů a možnost vyzkoušet si nové přístupy budou klíčovými faktory pro váš osobní i profesní růst. Hledáme k nám juniorního i seniorního kolegu či kolegyni. Senior u nás strategicky zastřeší vybraný segment, juniora vše naučíme a dáme mu příležitost se kariérně posunout.
Co konkrétně bude obsahem vaší práce?
* Zodpovědnost za rozvoj, strategii a komunikaci jedinečné hodnoty (unique value proposition), kterou naše produkty nebo služby nabízejí konkrétním zákaznickým segmentům.
* Vaším úkolem bude porozumět potřebám, preferencím a chování různých zákaznických segmentů a pomáhat vyvíjet produkty a služby, které naplňují tyto potřeby. Nejde nám o vytváření produktů do šuplíku, ale o poskytování řešení, která zákazníci skutečně ocení.
* Budete mít prostor přicházet s inovativními nápady a prioritizovat je podle jejich přínosu pro klienta a firmu. Ze spousty ideí vyberete ty, které mají největší obchodní smysl.
* Budete testovat nové propozice a ověřovat je se zákazníky. K tomu samozřejmě patří i průběžné vyhodnocování a úprava strategií.
* Budete úzce spolupracovat s marketingovým a obchodním týmem na vytváření efektivních go-to-market strategií, které podpoří zaváděné inovace produktů a služeb.
* My věříme, že týmová práce je základem každého úspěchu, s přípravou řešení vám pomohou kolegové z produktu, CRM, Marketingu a Digitálu.
* Čeká vás také prezentování vašich nápadů a výsledků před vedením firmy a dalšími zainteresovanými stranami. Umění komunikace a přesvědčivost budou klíčové pro získání podpory pro vaše plány.
Jaké zkušenosti a dovednosti byste měl/a mít?
U juniorního a středně seniorního kolegy/kolegyně uvítáme i základní znalost z níže zmíněných oblastí 😊
* Dokážete z klientských výzkumů získat důležité podněty a postřehy. Umíte identifikovat očekávání klientů a klíčové oblasti, která jsou pro ně důležité.
* Máte zkušenosti s vytvářením produktů a služeb šitých na míru potřebám různých zákaznických segmentů. Umíte se vcítit do různých person a přizpůsobit jim nabídku na míru. Hledáme člověka, který je průkopníkem změn a již se setkal s agilním přístupem.
* Jste skvělý/á posluchač/ka, máte silné komunikační a argumentační dovednosti, schopnost přesvědčit a nadchnout ostatní, chuť obhájit a prosadit nová řešení.
* Rád/a experimentujete, přicházíte s neotřelými nápady, k řešení problémů přistupujete kreativně a inovativně, dobrý nápad klidně okopírujete, ale vždy přidáte něco navíc.
* Máte klienta v srdci, první, co vám běží hlavou je – co na to řekne klient. Dokážete vidět danou oblast očima klienta a chápat jeho potřeby.
* Dorozumíte se anglicky a nedělá vám problém připravovat prezentace v anglickém jazyce.
Na co se můžete těšit kromě výše zmíněného?
* Dostanete jedinečnou možnost tvořit budoucnost pojišťovnictví. Budete u zrodu nové firemní strategie a svými zkušenostmi nám pomůžete nové produkty a služby nejenom nastavovat, ale i formovat.
* Budete součástí různorodých projektů, získáte nadhled nejenom nad oblastí pojištění, ale i penzijního spoření, investic a dalších finančních nástrojů. Díky tomu můžete rozšířit vaši specializaci do různých odvětví.
* Zázemí mezinárodní skupiny Generali, jelikož můžete čerpat inspiraci i od kolegů z CX a Customer Value Proposition týmů z Itálie a dalších zemí Generali Group.
* Odborné zaškolení. Budete mít k dispozici zkušené kolegy, kteří vám vše rádi vysvětlí a v prvních měsících vás vším provedou.
...a samozřejmostí jsou rozsáhlé zaměstnanecké benefity jako:
* 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
* SMARTWORKING: Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Home office u nás není pasé a trávíme na něm až 3 dny v týdnu.
* CAFETERIE: Příspěvek ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
* STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 107 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
* VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speexx vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. Také provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců!
* POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí“! Máme tak pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
* ABY NEBYLA NUDA: Multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.
Doplňující informace:
* Pracoviště: Vyskočilova 1442/1b, Praha 4
* Nástup: dohodou
* Oddělení a tým: Řízení vztahu se zákazníky, Customer Value Proposition
* Vzhledem k tomu, že nás čekají Vánoce a všichni si chceme užít sváteční čas s rodinou, budeme ve výběrové řízení pokračovat až v lednu. Avšak na pozici se můžete přihlásit již dnes a my se v lednu ozveme s dalšími kroky.
## Benefits
- Bonusy/prémie
- Sleva na firemní výrobky/služby
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Dovolená 5 týdnů
- Vzdělávací kurzy, školení
- Závodní stravování
- Kafetérie
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
- Zdravotní volno/sickdays
- Možnost občasné práce z domova
- Firemní akce
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce MID/SENIOR SPECIALISTA/KA CUSTOMER VALUE PROPOSITION A CX: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce MID/SENIOR SPECIALISTA/KA CUSTOMER VALUE PROPOSITION A CX?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna.