MID/SENIOR SPECIALISTA/KA CUSTOMER VALUE PROPOSITION A CX

Praha
Welcome to the Jungle - Kariérní průvodce

Popis pozice
Buďte u tvorby budoucnosti pojišťovnictví skrze unique value proposition. Jsme jednička na trhu v oblasti pojištění a penze s více jak třemi miliony klientů. Nestaráme se pouze o pojištění, poskytujeme propracované komplexní finanční řešení dle potřeb našich klientů i v oblasti investic a zajištění na stáří.

Jsme tým Customer Value Proposition, naši zákazníci jsou v centru všeho, co děláme. Usilujeme o skutečné porozumění jejich potřebám, přáním a očekáváním, abychom mohli navrhovat produkty a služby, které odpovídají jejich aktuálním životním situacím.

Jsme na začátku vzrušující cesty, kdy budujeme novým tým a zavádíme zcela nový způsob práce. Tato pozice je jedinečnou příležitostí pro ty, kteří chtějí formovat a ovlivňovat procesy od základů. Věříme, že různorodost projektů a možnost vyzkoušet si nové přístupy budou klíčovými faktory pro váš osobní i profesní růst. Hledáme k nám juniorního i seniorního kolegu či kolegyni. Senior u nás strategicky zastřeší vybraný segment, juniora vše naučíme a dáme mu příležitost se kariérně posunout.

Co konkrétně bude obsahem vaší práce?

* Zodpovědnost za rozvoj, strategii a komunikaci jedinečné hodnoty (unique value proposition), kterou naše produkty nebo služby nabízejí konkrétním zákaznickým segmentům.
* Vaším úkolem bude porozumět potřebám, preferencím a chování různých zákaznických segmentů a pomáhat vyvíjet produkty a služby, které naplňují tyto potřeby. Nejde nám o vytváření produktů do šuplíku, ale o poskytování řešení, která zákazníci skutečně ocení.
* Budete mít prostor přicházet s inovativními nápady a prioritizovat je podle jejich přínosu pro klienta a firmu. Ze spousty ideí vyberete ty, které mají největší obchodní smysl.
* Budete testovat nové propozice a ověřovat je se zákazníky. K tomu samozřejmě patří i průběžné vyhodnocování a úprava strategií.
* Budete úzce spolupracovat s marketingovým a obchodním týmem na vytváření efektivních go-to-market strategií, které podpoří zaváděné inovace produktů a služeb.
* My věříme, že týmová práce je základem každého úspěchu, s přípravou řešení vám pomohou kolegové z produktu, CRM, Marketingu a Digitálu.
* Čeká vás také prezentování vašich nápadů a výsledků před vedením firmy a dalšími zainteresovanými stranami. Umění komunikace a přesvědčivost budou klíčové pro získání podpory pro vaše plány.

Jaké zkušenosti a dovednosti byste měl/a mít?

U juniorního a středně seniorního kolegy/kolegyně uvítáme i základní znalost z níže zmíněných oblastí 😊

* Dokážete z klientských výzkumů získat důležité podněty a postřehy. Umíte identifikovat očekávání klientů a klíčové oblasti, která jsou pro ně důležité.
* Máte zkušenosti s vytvářením produktů a služeb šitých na míru potřebám různých zákaznických segmentů. Umíte se vcítit do různých person a přizpůsobit jim nabídku na míru. Hledáme člověka, který je průkopníkem změn a již se setkal s agilním přístupem.
* Jste skvělý/á posluchač/ka, máte silné komunikační a argumentační dovednosti, schopnost přesvědčit a nadchnout ostatní, chuť obhájit a prosadit nová řešení.
* Rád/a experimentujete, přicházíte s neotřelými nápady, k řešení problémů přistupujete kreativně a inovativně, dobrý nápad klidně okopírujete, ale vždy přidáte něco navíc.
* Máte klienta v srdci, první, co vám běží hlavou je – co na to řekne klient. Dokážete vidět danou oblast očima klienta a chápat jeho potřeby.
* Dorozumíte se anglicky a nedělá vám problém připravovat prezentace v anglickém jazyce.

Na co se můžete těšit kromě výše zmíněného?

* Dostanete jedinečnou možnost tvořit budoucnost pojišťovnictví. Budete u zrodu nové firemní strategie a svými zkušenostmi nám pomůžete nové produkty a služby nejenom nastavovat, ale i formovat.
* Budete součástí různorodých projektů, získáte nadhled nejenom nad oblastí pojištění, ale i penzijního spoření, investic a dalších finančních nástrojů. Díky tomu můžete rozšířit vaši specializaci do různých odvětví.
* Zázemí mezinárodní skupiny Generali, jelikož můžete čerpat inspiraci i od kolegů z CX a Customer Value Proposition týmů z Itálie a dalších zemí Generali Group.
* Odborné zaškolení. Budete mít k dispozici zkušené kolegy, kteří vám vše rádi vysvětlí a v prvních měsících vás vším provedou.

...a samozřejmostí jsou rozsáhlé zaměstnanecké benefity jako:

* 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
* SMARTWORKING: Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Home office u nás není pasé a trávíme na něm až 3 dny v týdnu.
* CAFETERIE: Příspěvek ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
* STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 107 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
* VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speexx vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. Také provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců!
* POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí“! Máme tak pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
* ABY NEBYLA NUDA: Multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.

Doplňující informace:

* Pracoviště: Vyskočilova 1442/1b, Praha 4
* Nástup: dohodou
* Oddělení a tým: Řízení vztahu se zákazníky, Customer Value Proposition
* Vzhledem k tomu, že nás čekají Vánoce a všichni si chceme užít sváteční čas s rodinou, budeme ve výběrové řízení pokračovat až v lednu. Avšak na pozici se můžete přihlásit již dnes a my se v lednu ozveme s dalšími kroky.

## Benefits
- Bonusy/prémie
- Sleva na firemní výrobky/služby
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Dovolená 5 týdnů
- Vzdělávací kurzy, školení
- Závodní stravování
- Kafetérie
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
- Zdravotní volno/sickdays
- Možnost občasné práce z domova
- Firemní akce

Detaily o pracovním místě:
Firma: Generali Česká pojišťovna
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: MID/SENIOR SPECIALISTA/KA CUSTOMER VALUE PROPOSITION A CX
Směnnost práce FULL_TIME
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 8. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    21 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
UX/UI Designer
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Automechanik nákladních vozidel a autobusů
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 65 000 Kč/měsíc
Noční ostraha Letňany
Praha - 16 000 Kč - 18 000 Kč
BI Specialist
Praha - BNP Paribas Cardif
KLIENTSKÝ PORADCE ŠUMPERK
Praha - Generali Česká pojišťovna
Obchodní zástupci - Námořní/letecké přepravy /
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 100 000 Kč/měsíc
Legal & Compliance Intern
Praha - Česká spořitelna
HR Specialist (part time)
Praha - Adp Employer Services Česká Republika
Account Manager - Game+ Team
Praha - Omnicom Media Group
Disponenti námořních přeprav - Praha a okolí
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce MID/SENIOR SPECIALISTA/KA CUSTOMER VALUE PROPOSITION A CX: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce MID/SENIOR SPECIALISTA/KA CUSTOMER VALUE PROPOSITION A CX?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici MID/SENIOR SPECIALISTA/KA CUSTOMER VALUE PROPOSITION A CX ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Generali Česká pojišťovna ještě dnes.
0.1279