Junior nákupčí/ Procurement Services Coordinator
Nabídka:
Požadavky: Pro našeho klienta, globálního poskytovatele ICT služeb, hledáme nového kolegu/kolegyni do Procurement týmu.
Společnost působí ve 160 zemích světa a poskytuje univerzální zákaznicky orientovaná řešení zejména nadnárodním telekomunikačním společnostem, retailovým firmám a bankách, vládním i veřejným organizacím a firemním klíčovým partnerům.
Vaše náplň práce:
* komunikace s dodavateli, zjištění dostupnosti zboží a jeho ceny, objednání zboží dle požadavků klienta
* spolupráce s dodavateli ohledně přepravy zboží a rozsahu služeb
* plánování jednodušších logistických cest
* zajištění hladkého průběhu objednávky
* podílení se na strategii procesů v rámci nákupu
* spolupráce s týmy napříč firmou, včetně logistického oddělení ohledně plánovaných tras a dlouhodobějších projektů
* práce s interním systémem – vkládání a kontrola dat
Dle Vašich zkušeností se postupně zapojíte do procesu objednávky – zadání zakázky, zajištění nákupu a objednání HW, jednoduché logistiky až po komunikaci s dodavateli a partnerskými společnostmi.
Očekáváme:
* praxe na obdobné pozici výhodou
* zkušenost s dodáváním zboží do zahraniční či s celními postupy výhodou
* český/slovenský jazyk na dobré úrovni
* anglický jazyk na úrovni zejména pro e-mailovou komunikaci, občasně telefonická/online komunikace
* dobrá znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
* výborné komunikační a koordinační dovednosti
* dobrá orientace ve větším množství e-mailů a schopnost si určit priority
* týmové i samostatné nasazení
Nabízíme:
* stabilní práce v globální společnosti, neformální prostředí, ve kterém si všichni tykají
* pomoc od zkušených kolegů samozřejmostí
* práce na full-time
* vzdělávání podporované společností (vzdělávací kurzy včetně intenzivní jazykové výuky)
* 25 dní dovolené, 4 sickdays
* každodenní občerstvení přímo v kanceláři
* hrazené vstupy na sportoviště
* psychologická pomoc zdarma
* odpočinek v chill-out zóně při fotbálku nebo firemní knihovně
* po zapracování možnost občasné práce z domova
* po zkušební době příspěvek na stravu a další benefity
* moderní kanceláře: Praha 8 (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Junior nákupčí/ Procurement Services Coordinator: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Junior nákupčí/ Procurement Services Coordinator?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..