💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Italian Customer Support Consultant - The Czech Republic

Brno

Italian-speaking Customer Support Consultant 

- (Work At Home) based in the Czech Republic


Job description

As a Customer Service Consultant, you will be the primary contact for Lufthansa passengers and you will be answering questions mostly regarding flight reservations, cancellations, and online check-in via phone. All the Customer Consultants are taking calls equally in their market language and also in English from various countries (e.g. Germany, Scandinavia, United States…).

The position is remotely stationed in the Czech Republic. The Client contributes for the internet connection in the amount of 500 CZK brutto per month and provides financial support when traveling to the office for monthly training, refreshers, meetings, etc.


Profile requirements

You speak Italian at a fluent level and English at an intermediate level.
You have great communication, multitasking, and problem-solving skills.
A big plus if you have been working in customer service in the past. 

We offer

  • A remote position based in the Czech Republic (either you live in the Czech Republic or want to relocate to the Czech Republic)
  • A professional and multicultural working environment with people from different nationalities
  • Modern induction training and career path
  • Gaining experience working in a world-leading flight company
  • Opportunity to grow within the organization
  • A contract focused on a long-term relationship
  • Full-time job Sunday - Thursday, 7:30-16:00
  • Meal allowance
  • Paid flight ticket + the company pays for accommodation for the first 2-3 months
  • Fixed salary + bonus

Contact, insurance, and other information

  • The Client supports you to open your own bank account and have a tax number
  • After 6 months of employment, there is a possibility of working part-time
  • According to Czech law, employer and employee contributions to health and social insurance from the first day of employment
  • All employees have special benefits and discounts for services and products, such as flight tickets, Multisport cards, and free psychologists and psychotherapists

Interviews take place on an ongoing basis, so apply today or contact one of our recruiters below!

Welcome with your application! 

Detaily o pracovním místě:
Firma: Work International
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Italian Customer Support Consultant - The Czech Republic
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 12. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Technical Customer Support
Brno - Adecco Brno pobočka
Customer support with Danish
Brno - ManpowerGroup s.r.o.
LIKVIDÁTOR/KA STROJNÍHO POJIŠTĚNÍ
Brno - Generali Česká pojišťovna
HR Admin
Brno - Home Credit a.s.
Pomocná práce v cukrářské výrobně
Brno - Větrník, s.r.o. | 150 Kč
Pomocná práce v cukrářské výrobně
Brno - Větrník, s.r.o. | 150 Kč
Analytik prevence podvodu
Brno - Home Credit a.s.
Výkonný ředitel
Brno - Asseco Solutions, a. s.
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Italian Customer Support Consultant - The Czech Republic: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Italian Customer Support Consultant - The Czech Republic?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Work International.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Italian Customer Support Consultant - The Czech Republic ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Work International ještě dnes.