💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

IT Koordinátor/ka IT Incidentů

Praha

Hledáme šikovné IT operátory/operátorky, kteří mají zájem o kariérní růst na pozici Incident specialisty/specialistky! Naše oddělení Command Centre prochází změnami, které přinášejí nové a zajímavé příležitosti. Pokud máte chuť se rozvíjet a posunout svou kariéru na další úroveň, rádi vás přivítáme v našem přátelském týmu pod vedením zkušené manažerky Šárky:-) Nabízíme vám možnost stát se součástí dynamického prostředí, kde budete mít prostor pro profesní růst a osobní rozvoj.

 

Hlavní náplň práce:

  • Incident Management: Supervize celého životního cyklu incidentů, zajištění jejich včasného řešení a organizace schůzek k řešení incidentů, s přesahem do Problem managementu.
  • Komunikace: Jediný kontaktní bod pro Major Incident Coordinators, poskytování pravidelných aktualizací stavu. Efektivní komunikace s IT týmy druhé úrovně v různých zemích.
  • Analýza a řešení incidentů: Analýza a řešení incidentů generovaných uživateli i těch, které jsou hlášeny monitorovacími nástroji, podle technických instrukcí.
  • Podpora a školení: Pilotování nově monitorovaných položek a poskytování dohledu a podpory externím sub-týmům. Vedení školení pro externí týmy, včetně tvorby dokumentace a workshopů.
  • Zlepšování procesů: Identifikace, analýza, návrhy zlepšení a zajištění implementace pro efektivní správu událostí a řešení incidentů.
  • Dokumentace: Vytváření a aktualizace interní dokumentace, včetně statistik a reportů.


Dočasná náplň práce (postupný přechod k hlavní náplni práce):

  • Řešení incidentů: Sledování, evidování a řešení incidentů IT infrastruktury a provozních aplikací podle podrobných instrukcí a postupů.
  • Základní administrátorské zásahy (Linux a Windows servery).

Požadavky:

  • Vzdělání: SŠ/VŠ vzdělání technického směru s minimálně 2 lety zkušeností na podobné pozici.
  • Jazykové dovednosti: Plynulá komunikace v češtině a angličtině, jak písemně, tak ústně (častá komunikace v angličtině).
  • Znalosti ITIL: Výhodou bude znalost procesu řízení incidentů podle ITIL a dalších procesů IT Operations. Pokud neznáte naučíme vás.:-)
  • Technické znalosti: Dobrá znalost hardwaru a softwaru, praktické základní znalosti operačních systémů Linux/Windows server.
  • Dovednosti: Dobré komunikační, organizační a prezentační dovednosti, analytické a logické myšlení, důslednost a pečlivost při plnění úkolů, schopnost pracovat pod stresem, samostatnost při řešení problémů, silné týmové dovednosti.

Jaké jsou benefity?

Práce IT Koordinátor/ka IT Incidentů: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce IT Koordinátor/ka IT Incidentů?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je .

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici IT Koordinátor/ka IT Incidentů ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Generali Česká pojišťovna a.s. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - IT