IT analytik | Ostrava
Informace
Hledáme kandidáta na pozici IT analytika do společnosti, která se zabývá poskytováním služeb v oblasti rozvoje a servisu informačních a komunikačních technologií. Pokud se poohlížíte se po změně, neváhejte nám o sobě dát vědět zasláním profesního životopisu, ozveme se co nejdříve to bude možné!
• Vytváření a vyhodnocování analýz
• Úzká spolupráce s vývojáři a testery
• Podílení se na přípravě testovacích scénářů
Co od vás očekáváme
• VŠ vzdělání v oboru IT nebo SŠ vzdělání s alespoň 3letou praxí
• Znalosti na úrovni IT analytika
• Schopnost analytického, systémového a koncepčního myšlení
• Znalost UML a datového modelování
• Dobré komunikační dovednosti
• Angličtinu na úrovni porozumění technické dokumentaci
• Aktivní přístup, kreativitu, důslednost a schopnost týmové spolupráce
• Základní znalost SQL
Co vám nabízíme
• Pružná pracovní doba s možností občasného home office
• Přátelské pracovní prostředí
• Možnost profesního růstu
• Vzdělávací kurzy a školení
• Příspěvek na stravování
• Kafetérie
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní akce
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce IT analytik | Ostrava: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce IT analytik | Ostrava?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Manpower.