Staňte se součástí týmu dynamické mezinárodní výrobní společnosti v průmyslové zóně u Kolína! Hledáme talentované a proaktivní kandidáty na klíčovou pozici inženýra zákaznické kvality, kteří se chtějí podílet na zajištění špičkové kvality zákaznické kvality.
Řídit kvalitu společnosti jako hlavní kontakt pro zákazníky.
Řešit zákaznické reklamace, analyzovat jejich příčiny a poskytovat efektivní a včasná řešení kvalitativních problémů pomocí metodiky 8D.
Organizovat a podílet se na zákaznických auditech, včetně FAI.
Přenášet požadavky zákazníků do interních procesů a postupů.
Sledovat kvalitu a spolehlivost výrobků a komponentů.
Spolupracovat s projektovým a konstrukčním týmem na vývoji nových i úpravách stávajících projektů.
Podporovat certifikovaný systém řízení kvality v přidělené oblasti.
Požadujeme
Minimálně 3 roky zkušeností na srovnatelné pozici v kvalitě
Znalost firemních standardů v oblasti kvality
Znalost čtení výkresové dokumentace
Technické myšlení
Dobrá znalost konceptu, metod a technik Total Quality Assurance
Požadované základní nástroje: G8D, 5xPROČ, Ishikawa, Pareto
Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, znalost německého jazyka výhodou
Nabízíme
Zajímavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti
Firemní benefity – 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, aj.
Podporu vzdělávání v různých oblastech
Možnost částečné práce z domova
Flexibilní začátek a konec pracovní doby
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.