Inženýr zákaznické kvality
Řešení zákaznických reklamací prostřednictvím metod kvality: 5Why, Ishikawa, 8D-Report
Komunikace se zákazníky v oblasti externích reklamací a řešení interních reklamací
Koordinace nápravných opatření vyplývající z reklamací
Zodpovědnost za FMEA a vyhodnocování kvality
Spolupráce při implementaci nových výrobků
Průběžné vyhodnocování procesů
Nabídka: Flexibilní pracovní doba
Možnost kariérního růstu
Týden dovolené navíc
Příspěvek do kafetérie
Příspěvek na penzijní připojištění
Zvýhodněné volání u mobilního operátora T-mobile i pro rodinné příslušníky
Dotované stravování v areálu společnosti
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Hledáme inženýra zákaznické kvality se znalostí FMEA. Pokud máte zkušenosti s prací v oboru a dokážete zaručit vysokou úroveň péče o zákazníky, dejte nám o sobě vědět! :)
Min. středoškolské vzdělání s maturitou
Znalost metodiky 8D, FMEA a nástrojů kvality (5Why / Ishikawa)
Znalost anglického jazyka (B2)
Znalost práce s PC (MS Office, MS Outlook)
Orientace v technické dokumentaci
-
Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Opava Pracovní pozice: Inženýr zákaznické kvality Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 14. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Inženýr zákaznické kvality: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Inženýr zákaznické kvality?
Práce je nabízena v lokalitě Opava.