Inženýr zákaznické kvality
Řídit kvalitu společnosti jako hlavní kontakt pro zákazníky.
Řešit zákaznické reklamace, analyzovat jejich příčiny a poskytovat efektivní a včasná řešení kvalitativních problémů pomocí metodiky 8D.
Organizovat a podílet se na zákaznických auditech, včetně FAI.
Přenášet požadavky zákazníků do interních procesů a postupů.
Sledovat kvalitu a spolehlivost výrobků a komponentů.
Spolupracovat s projektovým a konstrukčním týmem na vývoji nových i úpravách stávajících projektů.
Podporovat certifikovaný systém řízení kvality v přidělené oblasti.
Nabídka: Zajímavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti
Firemní benefity – 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, aj.
Podporu vzdělávání v různých oblastech
Možnost částečné práce z domova
Flexibilní začátek a konec pracovní doby
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Staňte se součástí týmu dynamické mezinárodní výrobní společnosti v průmyslové zóně u Kolína! Hledáme talentované a proaktivní kandidáty na klíčovou pozici inženýra zákaznické kvality, kteří se chtějí podílet na zajištění špičkové kvality zákaznické kvality.
Minimálně 3 roky zkušeností na srovnatelné pozici v kvalitě
Znalost firemních standardů v oblasti kvality
Znalost čtení výkresové dokumentace
Technické myšlení
Dobrá znalost konceptu, metod a technik Total Quality Assurance
Požadované základní nástroje: G8D, 5xPROČ, Ishikawa, Pareto
Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, znalost německého jazyka výhodou
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Inženýr zákaznické kvality: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Inženýr zákaznické kvality?
Práce je nabízena v lokalitě Kolín.