Investiční referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: VŠ magisterské
- Počet pracovních míst: 2
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Požadovaná dovednost:
- Práce s PC
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - Nabízená mzda: 33 280 Kč/měsíc
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Charakteristika vykonávané práce: zpracovávání investičních záměrů a zadávacích podmínek pro výběr zpracovatele projektové dokumentace, zajišťování projektové přípravy akcí, zpracovávání návrhů na řešení majetkoprávních
a vlastnických vztahů s majiteli dotčených nemovitostí, koordinace přípravy
a realizace investic, zpracovávání zadávacích podmínek pro výběr zhotovitele stavby, koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, dozorování průběhu realizace staveb, přebírání prací, organizace přejímacího řízení staveb, zajišťování kolaudace staveb, zpracovávání závěrečného vyhodnocení staveb, archivace staveb, zajišťování reklamačních řízení
Požadavky:
-dosažené vzdělání: VŠ
-obor vzdělání: stavební výhodou
-znalosti oboru: technická erudice, stavební rozpočtování a ekonomika staveb, stavební zákon a zákony související, zákon o pozemních komunikacích, zákon o krajích
-praxe ve veřejné správě výhodou
-praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
-další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na Odboru investic Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 17. 2. 2025 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Dagmar Střelcová
telefon: , email:
Předpoklady:
-Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, ovládá český jazyk
-Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
-Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
-Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
-Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53RV1H-0.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: , ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Investiční referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Investiční referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33 280 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Olomoucký kraj.