💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic - detašované pracoviště Šumperk

Olomouc

Ředitel

Krajského úřadu Olomouckého kraje

vyhlašuje

 

v ý b ě r o v é    ř í z e n í

 

na místo: investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic

(pracovní poměr na dobu neurčitou)

charakteristika vykonávané práce: zpracovávání investičních záměrů a zadávacích podmínek pro výběr zpracovatele projektové dokumentace, zajišťování projektové přípravy akcí, zpracovávání návrhů na řešení majetkoprávních a vlastnických vztahů s majiteli dotčených nemovitostí, koordinace přípravy a realizace investic, zpracovávání zadávacích podmínek pro výběr zhotovitele stavby, koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, dozorování průběhu realizace staveb, přebírání prací, organizace přejímacího řízení staveb, zajišťování kolaudace staveb, účetní aktivace staveb, zpracovávání závěrečného vyhodnocení staveb, archivace staveb, zajišťování reklamačních řízení

místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje - detašované pracoviště Šumperk

 Požadavky:

dosažené vzdělání

 

obor vzdělání

stavební výhodou

 

znalosti oboru

technická erudice, stavební rozpočtování a ekonomika staveb, stavební zákon a zákony související, zákon o pozemních komunikacích, zákon o krajích

 

praxe ve veřejné správě

výhodou

 

praxe v oboru

v posledních 5 letech výhodou

 

další požadované dovednosti

 

 

 

  • uživatelská znalost PC (MS Office)
  • ŘP sk. B
  • samostatnost
  • komunikativnost
  • smysl pro týmovou práci
  • schopnost analyticky a koncepčně myslet


Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na Odboru investic Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:

Krajský úřad Olomouckého kraje

Personální útvar

 Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc

 nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 18. 11. 2024 do 12:00 hodin.

kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Petr Dlabal

telefon: , email: ********@*********

Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.  

Termín nástupu: 1. 1. 2025

Předpoklady:

  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost


Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.


 Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.

Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.

 

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, *********@*********), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

 

Ing. Lubomír Baláš, v. r.

          ředitel KÚOK

Požadavky


  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Detaily o pracovním místě:
Firma: Olomoucký kraj
Lokalita: Olomouc
Pracovní pozice: Investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic - detašované pracoviště Šumperk
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 24. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referentka, referent.
Olomouc - COOKMANIA s.r.o.
Stavbyvedoucí
Prostějov - GASL CZ s.r.o.
Stavbyvedoucí
Olomoucký kraj - Advantage Consulting, s.r.o.
Stavbyvedoucí
Olomouc - Quality house s.r.o.
Stavbyvedoucí
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o.
Logistický operátor - Olomouc
Olomouc - 24 000 Kč - 34 000 Kč
Směnový vedoucí
Olomouc - Nestlé Česko
Hlavní účetní| Olomoucko
Olomouc - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Seřizovač- mechanik linek
Olomouc - 35 000 Kč - 43 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic - detašované pracoviště Šumperk: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic - detašované pracoviště Šumperk?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Olomoucký kraj.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic - detašované pracoviště Šumperk ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Olomoucký kraj ještě dnes.