Investiční referent/ka Oddělení investic a technické správy Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc (5 týdnů dovolené, 5 dní plac. zdrav. volna, 3 dny plac. rehab. volna) - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC
- Práce s PC - textový editor (Word) (MS Office)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - internet a elektronická pošta
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B (s aktivní praxí výhodou) - Nabízená mzda: 23 110 Kč/měsíc
Charakteristika vykonávané činnosti:
- zajištění komplexní činnosti na přidělených investičních akcích od plánování a přípravy
projektu, přes řízení realizace, přejímací a kolaudační řízení až po archivaci dokončené akce
- zabezpečení provozu, údržby, provádění oprav svěřeného majetku a zařízení, zajištění pravidelných prohlídek a revizí technických zařízení
- příprava a zpracovávání podkladů pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu v souladu
s obecnými právními a interními předpisy
- příprava a zpracovávání podkladů pro procesování podlimitních a nadlimitních veřejných zakázek
- příprava smluv a objednávek
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- minimálně středoškolské vzdělání technického směru, stavební vzdělání výhodou
- znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi
- organizační a komunikační dovednosti,
- zodpovědnost a schopnost práce v týmu,
- orientace ve veřejné správě výhodou,
Výběrového řízení se může zúčastnit uchazeč, který splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství; je-li uchazeč cizím státním příslušníkem, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
f) datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady a údaje:
a) strukturovaný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných
znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
b) motivační dopis
c) čestné prohlášení o bezúhonnosti*
d) prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě absolvování vysokoškolského studia v zahraničním studijním programu rovněž prostou kopii tzv. nostrifikace, tj. osvědčení o uznání zahraničního vzdělání)
e) telefonický a e-mailový kontakt
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku lze doručit v listinné či elektronické podobě.
Přihlášku s přílohami v listinné podobě je nutné doručit nejpozději do 14.02.2025 osobně na podatelnu magistrátu – na adrese náměstí Republiky 12, Pardubice (do 14.30 hod.; rozhoduje podací razítko podatelny magistrátu) nebo v téže lhůtě odeslat poštou (rozhoduje podací razítko pošty) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka – personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin je nutné označit textem „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení.
Přihlášku s přílohami v elektronické podobě je nutné doručit nejpozději do 14.02.2025 prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky města Pardubice:
ukzbx4z), případně e-mailem prostřednictvím epodatelny (adresa e-podatelny: ), a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným
elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis
založený na kvalifikovaném certifikátu).
U obou způsobů elektronického podání je nutné označit datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení. Přílohy musí být autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Přihlášky doručené (v případě doručení poštou podané) po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.
Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení magistrátu, tel.: nebo Bc. Veronika Pospíšilová, personální oddělení magistrátu, tel.: .
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Investiční referent/ka Oddělení investic a technické správy Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Investiční referent/ka Oddělení investic a technické správy Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 23 110 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Statutární město Pardubice.