Inventory Reporting Analyst
**_ Responsibilities: _**
- Solves complex issues and drives tactical and strategic initiatives, such as leading process standardizations; executing program strategies; or coordinating integration of small acquisitions.
- Monitors programs, delivery solutions, key metrics, and process oriented tasks; identifies issues and proposed solutions with limited guidance.
- Collaborates with or leads teams to maintain and enhance the current business objectives, such as cost
- management.
- Provides independent, analytic, and strategic support.
- Mentors lower level contributors.
**_ Education and Experience Required: _**
- First level university degree or equivalent experience; may have advanced university degree.
- Typically 4-6 years of experience in procurement or supply chain function.
- Global experience preferred.
**_ Knowledge and Skills: _**
- Mastery in English and local language.
- Strong understanding of procurement processes.
- Strong analytical and technical aptitude.
- Strong communication skills.
- Good understanding of corporate compliance.
- Good project management skills.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Inventory Reporting Analyst: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Inventory Reporting Analyst?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Hewlett Packard.