Inventory Control Clerk
- Směnnost: Třísměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: Základní + praktická škola
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc (25 dnů dovolené) - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC (nutná znalost práce na PC) - Jazyky:
- Angličtina - Aktivní (komunikativní znalost AJ)
- Čeština - Pasivní (nutná základní znalost českého jazyka) - Nabízená mzda: 37 500 Kč/měsíc
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: jednoduché logistické aktivity i příprava zboží, naskladnění, zasílání reportů chybovosti z jednotlivých oddělení, kontrola plusových a mínusových pohybů v systému i ve skladu, vyřizování e-mailů s různými požadavky, evidence a dohled nad aktivní inventurou, meziprocesní kontrola, řešení záměn artiklů a štítků, případně další blíže nespecifikované expections nespadající do žádné výše zmíněné kategorie. Požadujeme: nutná základní znalost českého jazyka, komunikativní znalost AJ, nutná znalost práce na PC. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, dovolená navíc (25 dnů dovolené). Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem - místo a čas následné osobní schůzky dle předchozí telefonické či e-mailové domluvy !!!
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Inventory Control Clerk: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Inventory Control Clerk?
Práce je nabízena v lokalitě Cheb.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 37 500 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy DHL Solutions k.s..