Informace V pozici insolvenčního specialisty budete komunikovat telefonicky i osobně s našimi klienty a lidmi, kteří projevili zájem o služby naší advokátní kanceláře. Budete si s nimi plánovat a sjednávat schůzky a naše služby blíže vysvětlovat. Poté budete mít na starost administrovat podpis smlouvy klientem, sběr informací od klientů, sběr podkladů pro insolvenční návrhy a vkládání informací do našeho elektronického systému (CRM systém). Co od vás očekáváme • chuť pracovat a pomáhat lidem
• trestní bezúhonnost
• chuť se průběžně vzdělávat v oblasti insolvencí
• schopnost si sám organizovat práci
• znalost ovládání PC (práce s PC a CRM systémem)
• nadšení pro problematiku oddlužení a insolvencí
• předchozí zkušenosti v oboru insolvencí (výhodou) Co vám nabízíme • zasvětíme Vás do problematiky oddlužení
• pružná pracovní doba (možnost Home office)
• dlouhodobá spolupráce (DPP, SOOZ)
• zajímavé finanční ohodnocení (odměna závislá na výkonu)
Práce Insolvenční specialista (referent): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Insolvenční specialista (referent)?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy AVE Soft Services s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Insolvenční specialista (referent) ve městě Plzeň?
Pošlete svůj životopis firmě AVE Soft Services s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Plzeň - Obchod-služby