Incident Manager

Praha 1

Hledáme kolegu pro našeho klienta, který vyvíjí, navrhuje a spravuje špičkové systémy pro finanční sektor. Náš klient spolupracuje s klienty v mnoha evropských zemích. Vývoji informačních systémů se společnost věnuje od roku 2009, klade důraz na kvalitu, uživatelskou přívětivost a bezpečnost systémů. Řešení společnosti podporují růst zákazníků. ITSM Manager bude zastávat klíčovou roli v definici, řízení, implementaci a exekuci ITSM aktivit pro jednotlivé klienty společnosti.

Hlavní odpovědnosti

  • strategické plánování, organizace a implementaci IT Service Management aktivit pro interní i externí klienty
  • řešení incidentů
    • zajištění dodržování standardního procesu řízení incidentů podle rámce ITIL nebo jiných interních směrnic, sledování, hodnocení a koordinace všech činností souvisejících s incidenty od jejich nahlášení až po uzavření
    • nastavení priorit pro řešení incidentů
  • komunikace a koordiance
    • koordinace mezi různými týmy  
    • informování managementu a zákazníků o průběhu řešení, eskalacích a postupech.
  • eskalace a řešení kritických incidentů
    • eskalace incidentů na příslušné úrovně 
    • aktivace krizového řízení v případě závažných incidentů 
    • vedení post-mortem analýz po ukončení závažných incidentů a zavádění nápravných opatření
  • monitorování a reportování
    • pravidelné sledování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPIs) a tvorba reportů (např. SLA/OLA plnění, počet incidentů, průměrná doba řešení).
    • identifikace trendů v incident managementu 
    • prezentace závěrů analýz vedení a poskytování podkladů pro rozhodování.
  • odpovědnost za procesní základnu 
  • proaktivní spolupráce se stakeholdery a klíčovými partnery pro zajištění porozumění jednotlivým potřebám a jejich reflektování v oblasti IT Service Managementu
  • sledování nových technologií, trendů v oboru a doporučení v jejich využití v organizaci s důrazem na iterativní implementaci, která bude mapovat potřeby klientů
  • zajištění souladu s bezpečnostními a regulativními požadavky při návrhu a implementaci rozšíření svěřených procesů a IT služeb
  • komunikuje s relevantními 3tími stranami včetně zadávání a přebírání jejich dodávek
  • zajišťuje motivaci a pravidelné měření výsledků jednotlivých členů teamu včetně jejich finančního odměňování s cílem dosahovat vysoké kvality služeb a spokojenosti klientů

Předpoklady:

Znalosti, zkušenosti

  • prokazatelné předchozí zkušenosti s doménou IT Service Managementu na bázi ITIL či s řízením a doručováním služeb v rámci IT Service Delivery
  • hlubší znalost a praktická zkušenost s implementací ITIL v3 a novější, zejména z oblasti Incident, Problem, Change Management a to v nejméně 2 organizacích
  • znalosti metodik jako je Waterfall, Agile nebo Scrum a jejich pragmatické synergie s ITIL v3/v4
  • porozumění technologiím, modelům IaaS, PaaS, SaaS a infrastruktury používaných v organizaci, včetně sítí, serverů, databází, cloudových služeb a dalších IT systémů
  • předchozí zkušenosti z domény retailového bankovnictví jsou výhodou

 

 

Jaké jsou benefity?

  • Chceme tě dovést k vysněnému projektu a starat se o tebe v jeho průběhu
  • Nabízíme dlouhodobou spolupráci při hledání toho správného projektu pro tebe
  • Umožňujeme spolupráci jak na IČO, tak na HPP
  • Pomůžeme ti rozvíjet se nejen na projektech ale také díky vzdělávacím a firemním akcím
  • Jsme a budeme k tobě féroví – vždy ti předáme všechny informace, které získáme

Hledáme

  • implementací ITIL v3 a novější
  • zejména z oblasti Incident
  • Problem
  • Change Management
  • pečlivost
  • systematičnost
  • svědomitost
  • orientace na detail • ultimátní zodpovědnost za svěřené úkoly
  • Česky - domluvit se
  • Anglicky - čtení dokumentace
  • Úroveň: Medior
  • Úroveň: Senior
  • Vzdělání

Výhodou

  • zkušenosti z domény retailového bankovnictví

Detaily o pracovním místě:
Firma: Principal engineering s.r.o.
Lokalita:
Odvětví práce: IT
Pracovní pozice: Incident Manager
Směnnost práce Plný úvazek
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: - 120 000 Kč / měsíc
Nabídka přidána: 25. 2. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Incident Manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Incident Manager?

Práce je nabízena v lokalitě Praha 1.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je - 120 000 Kč / měsíc .

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Principal engineering s.r.o..

0.2755