INCIDENT KOORDINATOR/KA - ABSOLVENT/KA SŠ S IT ZAMĚŘENÍM
Jsi absolvent SŠ IT zaměření? Nebojíš se komunikovat v angličtině? Znáš základy serverových OS, orientuješ se v HW a máš chuť na sobě pracovat? Potom pro Tebe máme skvělou příležitost!
Co dělá náš tým:
- V Generali Operations Service Platform (GOSP) poskytujeme 1. úroveň IT podpory pro skupinu Generali v celé Evropě.
- Náš tým se jmenuje Global Command Center a naše pracoviště tomu svým vybavením odpovídá. Pracujeme například s velkou zobrazovací stěnou.
- Používáme nástroje jako Zabbix, PRTG, Axway, Service Now, VMware nebo HMC.
- Řešíme například chyby Linux a Windows serverů a pracujeme s File systémem.
- Máme podrobnou dokumentaci, proto vždy víme, co a jak máme dělat.
- Střídáme se ve 12hodinových směnách, v režimu krátkého a dlouhého týdne. To v podstatě znamená, že i když jsi v práci daný den delší čas, máš také více volna během týdne.
Co Tě u nás čeká:
- Budeš řešit incidenty IT infrastruktury a provozních aplikací.
- Budeš sledovat celý životní cyklus incidentů až do úplného vyřešení.
- Také budeš komunikovat a vyjednávat s dalšími IT týmy.
- Zajištění supervize našeho druhého podpůrného IT týmu v Indii.
- Kompletování technické dokumentace, vytváření statistik a reportů.
- Občasné moderování schůzek, workshopů, prezentace.
- Budeš se střídat ve 12hodinových směnách, v režimu krátkého a dlouhého týdne.
A jak si Tě představujeme:
- Máš ukončené SŠ vzdělání technického směru nebo se dlouhodobě vzděláváš v IT oblasti.
- Máš přehled v oblasti HW a SW, sítích a základní znalosti OS Linux a Windows Server.
- Máš zkušenost s koordinováním lidí a vedoucí činností (třeba i s volnočasové aktivity)
- Máš dobré komunikační, vyjednávací a organizační dovednosti.
- Dokážeš moderovat jednání, umíš se prosadit a vyjednávat.
- Komunikuješ anglicky, a to jak slovem, tak písmem, alespoň na úrovni B2.
Co Ti nabízíme:
- Práce na HPP s možností růstu a dlouhodobou perspektivou
- Příležitost být u rozvoje nového týmu Global Comand Center .
- Skvělou dostupnost – sedíme kousek od stanice metra Pankrác.
- Budeš mít hodně prostoru pro rozvoj, a to nejen v práci, ale i na různých školeních.
- Posilovnu, kterou můžeš navštěvovat zcela zdarma.
- Jídelnu přímo na pracovišti.
- Propracovaný systém zaškolování, takže se vážně nemáš čeho obávat.
- Firemní společenské akce.
- Neformální atmosféru a velmi přátelský tým.
- Po zaškolení možnost home office.
- Vybavíme tě NB a mobilním telefonem.
Pokud se už teď vidíš v našem týmu, určitě nám zašli svůj životopis, rádi se s Tebou sejdeme osobně a probereme vše, co Tě zajímá.
Jaké jsou benefity?
32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Oceníte dřívější začátek nebo pozdější start? Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Nastavte si pracovní dobu, jak vám vyhovuje, a využijte možnosti Home office 2-3 dny v týdnu.
CAFETERIE: Bonus ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 77 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
ABY NEBYLA NUDA: Multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.
Proč si vybrat tuto nabídku?
Práce na HPP s možností růstu a dlouhodobou perspektivou Příležitost být u rozvoje nového týmu Global Comand Center . Skvělou dostupnost – sedíme kousek od stanice metra Pankrác. Budeš mít hodně prostoru pro rozvoj, a to nejen v práci, ale i na různých školeních. Posilovnu, kterou můžeš navštěvovat zcela zdarma. Jídelnu přímo na pracovišti. Propracovaný systém zaškolování, takže se vážně nemáš čeho obávat. Firemní společenské akce. Neformální atmosféru a velmi přátelský tým. Po zaškolení možnost home office. Vybavíme tě NB a mobilním telefonem.
Hledáme
- přehled v oblasti HW a SW
- sítích a základní znalosti OS Linux a Windows Serverů
- schopnost koordinovat tým
- schopnost řešení problémů
- prezentační dovednosti
- dobrá prioritizace
- Česky - domluvit se
- Anglicky - domluvit se
- Úroveň: Junior
- SŠ Vzdělání
Výhodou
- znalost monitorovacích nástrojů
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce INCIDENT KOORDINATOR/KA - ABSOLVENT/KA SŠ S IT ZAMĚŘENÍM: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce INCIDENT KOORDINATOR/KA - ABSOLVENT/KA SŠ S IT ZAMĚŘENÍM?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je .
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna a.s..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - IT