Ict Service Delivery
Petr Klimek- Head of ICT- Hledáme ICT Service Delivery Managera, který bude zajišťovat bezproblémový chod IT podpory a hrát klíčovou roli v poskytování špičkových služeb našim uživatelům. Hledáme schopného lídra s vášní pro technologie, který zvládne efektivně řídit tým, nastavovat procesy a zajistit maximální spokojenost koncových uživatelů.
**Co Vás u nás bude čekat**:
- Vedení týmu ICT podpory: Zajištění bezproblémového chodu IT podpory pro naše zaměstnance ve dvou lokalitách (Praha - Modřany a Pankrác). Vedení týmu, který zahrnuje 3 IT techniky a 1 IT administrátora, včetně jejich rozvoje a školení
- Řízení IT Helpdesku: Odpovědnost za každodenní provoz IT Helpdesku, prioritizaci požadavků, efektivní eskalaci a dodržování stanovených SLA. Zlepšování procesů pro efektivní a transparentní vyřizování uživatelských požadavků prostřednictvím nástrojů jako Jira Service Desk
- Rozvoj a standardizace IT služeb: Spolupráce s vedoucím ICT na strategii standardizace hardware a software v souladu s globálními standardy mateřské společnosti Axis
- Podpora digitálních nástrojů a interní vzdělávání: Zajištění efektivního využívání IT nástrojů (zejména v prostředí MS Office) a podpora vzdělávacích iniciativ zaměřených na zvyšování digitálních dovedností našich zaměstnanců
- KPI a metriky: Sledování a reportování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a dalších relevantních metrik s cílem zajistit vysokou úroveň spokojenosti uživatelů a kvality poskytovaných IT služeb
- Řízení projektů pro implementaci ICT služeb: Vydefinování priorit a jejich postupná implementace, včetně uřízení očekávání jak manažerů, tak zaměstnanců
- Spolupráce s dalšími ICT týmy a mateřskou společností Axis: Úzká spolupráce s ostatními týmy ICT (Infrastruktura a Informační systémy) a společností Axis na zlepšování interních IT služeb, integraci a zavádění skupinových řešení
**Co od Vás očekáváme**:
- Praktické zkušenosti v oblasti řízení IT podpory a procesů (např. ITIL, Jira Service Desk)
- Schopnost analyzovat a zlepšovat IT procesy, zavádět změny, vedení komplexních projektů. Zaměření jak na detail, tak podívat se na problémy z vyšší perspektivy
- Zaměření na efektivitu a spokojenost uživatelů. Získávání si pravidelné zpětné vazby na kvalitu služeb
- Výborné komunikační a organizační dovednosti, schopnost spolupráce napříč týmy nejen v rámci ICT, ale i s kolegy z dalších divizí, například RnD
- Zkušenosti s vedením a rozvojem týmů ICT specialistů, leadership
- Výbornou angličtinu (komunikace s mateřskou společností ve Švédsku)
- Máte zájem o pozici
ICT Service Delivery Manager?
- Petr Zajíček- Head of Recruitment & Employer Brand+ 789
- Máte zájem o pozici ICT Service Delivery Manager?
Doporučte tuto pozici svým známým
**Proč se vám u nás bude líbit**:
- Prosperující a stabilní firma- Různé typy úvazků, flexibilita- Práce se špičkovými technologiemi- Výborný tým a otevřená komunikace- Odměňování na základě vlastního i týmového výkonu- Pracovní úkoly budete řešit po svém- Sladění soukromého a pracovního života- Zázemí pro sportovce
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Ict Service Delivery: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Ict Service Delivery?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy 2N TELEKOMUNIKACE a.s..