tvorba pracovních smluv a dokumentů: Zajištění hladkého nástupu nových kolegů i administrativy během jejich působení
zodpovědnost za nábor nových zaměstnanců
evidence docházky, příprava podkladů pro zpracování mezd (spolupráce s externí mzdovou účetní)
poskytování poradenství zaměstnancům v oblasti pracovně-právních vztahů, řešení jejich požadavků
organizace školení, vzdělávacích a firemních akcí
aktualizace interních dokumentů a vnitřních předpisů
HR reporting
Požadujeme
SŠ/VŠ vzdělání
předchozí praxe na obdobné pozici
dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem
orientace v pracovně-právních předpisech a Zákoníku práce
velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
dobrá znalost MS Office,Outlook, Power Point
schopnost pracovat v týmu i samostatně, pečlivě a proaktivně
Nabízíme
zázemí mezinárodní společnosti
příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
dobré finanční ohodnocení
flexibilní pracovní dobu a možnost pracovat částečně z domova
možnost růstu a profesního rozvoje
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.