HR specialista (m/ž)
Popis pozice
Náš tým Odboru HR podpory se rozrůstá, a proto bychom ho rádi doplnili o novou kolegyni či kolegu. Hledáme člověka s několikaletými zkušenosti z oblasti personalistiky a s přesahem do mzdové agendy, případně naopak (ideálně z větší společnosti). Potřebujeme doplnit tým specialistou s praktickými zkušenostmi z uvedených agend, bohužel nemáme prostor na komplexní zaučení kandidáta z jiné HR oblasti (nábor, vzdělávání, comp&ben).
V Kooperativě jsme pyšní na to, že máme prakticky všechny pracovněprávní a mzdové dokumenty zaměstnanců v elektronické podobě. Využíváme elektronický docházkový systém, aplikace eSpis a Daňovka. Pokud se s vámi setkáme osobně, rádi vám o těchto aplikacích řekneme více.
Co vás čeká v personální oblasti?
* Zpracování pracovně právních dokumentů pro přidělené resorty (nástupy, výstupy, změny – téměř vše v elektronické podobě)
* Evidence pracovní doby (práce přesčas, všechny druhy nepřítomností)
* Zpracování podkladů k měsíční uzávěrce mezd
* Pracovně-právní poradenství pro interní klienty na denní bázi
Vaším úkolem ve mzdové oblasti bude?
* Zpracování základní mzdové agendy pro přidělené resorty
* Roční zúčtování daní v elektronické aplikaci Daňovka
* Agenda Evidenčních listů důchodového pojištění v elektronické podobě
* Poskytování konzultací zaměstnancům v oblasti mzdové agendy
* Spolupráce s kolegy v rámci HR i napříč společností
Co budete potřebovat?
* Min. 3 roky zkušeností na obdobné pozici v HR týmu větší společnosti (máme 4,5 tis. zaměstnanců)
* Znalost práce v SAP HR je velkou výhodou
* Velmi dobrou znalost pracovněprávní legislativy - hledáme zkušeného HR specialist(k)u
* Dobrou znalost MS Excel
* Smysl pro pečlivost a orientaci na detail, organizovanost, schopnost stanovovat si priority
* Časovou flexibilitu v době uzávěrky
* Ochotu k týmové spolupráci - v rámci našeho týmu naše činnosti často navazují a ochoty spolupracovat si ceníme
* Samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost a organizační zdatnost
Co vám nabídneme?
* 33 dnů dovolené ročně (25 dnů dovolené + 5 volných dnů + 2 charitativní dny + 1 den na péči)
* Možnost práce na dálku
* Příspěvky na penzijní připojištění (až 1.000 Kč měsíčně) a životní pojištění (až 3.150 Kč měsíčně)
* Cestovní pojištění zdarma
* Slevy na naše produkty a produkty našich partnerů
* 12.000 Kč do benefitního programu ročně (sport, relax, kultura, a další)
* Multisportku za 760 Kč měsíčně, firemní sportovní akce
* Stravné v hodnotě 150 Kč denně - v Praze máme vlastní jídelnu, bistro a kavárnu
* Osobní rozvoj (kurzy a webináře, koučink a mentoring), vlastní galerie umění
* Nadstandartní zdravotní péče (preventivní programy, očkování, firemní psycholožka, masáže)
* Za doporučení nového kolegy vás oceníme až 20.000 Kč
* Jízda na sdílených kolech Nextbike zdarma
* Pracovat budete v moderní budově v Praze v Karlíně, v blízkosti metra Florenc
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HR specialista (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR specialista (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Kooperativa.