HR Specialist
**Co bude náplní Vaší práce?**
- Vedení personální agendy a zajištění HR operativy,
- poskytování poradenství liniovým manažerům a zaměstnancům v otázkách Zákoníku práce a související legislativy,
- administrace pracovně-právních dokumentů,
- vedení agendy pracovně-lékařských prohlídek,
- administrace a organizace školení zaměstnanců,
- spolupráce při organizaci firemních akcí,
- spolupráce při udržování Integrovaného systému kvality ISO/TS 16949:2009 a IATF 16949:2016.
**Co od Vás očekáváme?**
- VŠ vzdělání ekonomického směru nebo minimálně 2 roky praxe v oblasti HR,
- znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů,
- AJ na komunikativní úrovni,
- uživatelskou znalost práce na PC, MS Office (zejména Excel),
- řidičský průkaz sk. B,
- pečlivost, samostatnost, komunikativnost a proaktivní přístup.
**Co Vám můžeme nabídnout?**
- Zaměstnání ve stabilní společnosti, která je významným dodavatelem pro automobilový průmysl,
- možnost sledování nejnovějších trendů ve výrobě a v zabezpečení kvality,
- 5 týdnů dovolené,
- flexibilní pracovní dobu
- po zapracování možnost práce na home office,
- příspěvek na stravování,
- zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
- možnost dalšího vzdělávání (kurzy anglického nebo německého jazyka a další),
- eBenefity moderní zaměstnanecká cafeterie (až 12 000;
- Kč ročně).
Typ úlohy: Plný úvazek, Smlouva
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HR Specialist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Specialist?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy APAG Elektronik s.r.o..