HR Office Specialista (M/Ž) - Praha 1

Praha


Informace
Pracovní nabídka

Máte talent na organizaci, smysl pro detail a rádi podporujete ostatní? Hledáme HR Office Specialistu/ku, který/á zajistí hladký chod HR administrativy a pomůže našim zaměstnancům cítit se skvěle. Pokud vás baví pestrá práce, kde každý den přináší něco nového, čtěte dál – možná hledáme právě vás!

Vaší náplní práce bude:

• Administrativní podpora HR oddělení (evidence dokumentů, příprava smluv, správa osobních složek zaměstnanců)

• Vedení docházkové agendy a podpora mzdového účetnictví

• Zajištění pracovně-lékařských prohlídek a komunikace s externími partnery

• Podpora zaměstnanců v oblasti HR (poskytování informací o benefitech, smlouvách, docházce)

• Organizace firemních akcí a dalších HR aktivit

• Komunikace s úřady

• Podpora vedení společnosti

• Samostatné vedení projektů

• Komunikace s dodavateli a externími partnery

Co od vás očekáváme?

• Zkušenost v HR – PODMÍNKOU

• Schopnost organizace, pečlivost a samostatnost

• Příjemné a profesionální vystupování

• Znalost MS Office na výborné úrovni (Word, Excel, PowerPoint) – každodenní využití

• Organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost

• Komunikativní a proaktivní přístup

• Schopnost řešit problémy a pracovat pod tlakem

• Znalost angličtiny na komunikativní úrovni je výhodou, nebudete však komunikovat na denní úrovni

• Zkušenost s vedením týmu alespoň 3 roky

•Zkušenost v HR – PODMÍNKOU

Co nabízíme?

• Odpovídající finanční ohodnocení

• Oporu od kolegů, které kolem sebe budete mít

• Přátelské prostředí

• Kancelář v centru Prahy

• Načerpání spousty zkušeností napříč nejen oborem HR, které se vám kdekoli v budoucnu mohou hodit

• Možnost kariérního růstu v dynamickém prostředí společnosti

• Firemní vzdělávání

• MultiSport kartu

• Zvýhodněné volání O2

• Happy days

Kontakt:

Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář.
Co od vás očekáváme

Co vám nabízíme

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Mark2 Corporation Czech, a.s.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: HR Office Specialista (M/Ž) - Praha 1
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 31. 3. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Vysokoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Retail Marketing Specialist
Praha - 35 000 Kč - 60 000 Kč
Hledáme automechaniky do našeho týmu v Loděnici
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Hledáme Shop Assistenta do našeho showroomu
Praha - 30 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
Business analytik – účetní procesy
Praha - 110 000 Kč - 140 000 Kč
Provozní koordinátor – front office
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 45 000 Kč/měsíc
Další nabídky práce >>>

Práce HR Office Specialista (M/Ž) - Praha 1: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Office Specialista (M/Ž) - Praha 1?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Mark2 Corporation Czech, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici HR Office Specialista (M/Ž) - Praha 1 ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Mark2 Corporation Czech, a.s. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
0.1780