💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku

Praha

Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu na pozici HR Officer/ Administrator.

Vaše náplň práce:

Smyslem Vaší práce bude podpora HR týmu v rámci realizace, rozvoje a vedení oblasti lidských zdrojů přiděleného regionu, a to v oblastech:

HR administrativa

  • Vedení HR administrativy dle legislativních požadavků a interních předpisů
  • Řešení každodenních dotazů v HR oblasti ze strany zaměstnanců
  • Zodpovědnost za aktualizaci a přenos HR dat a zaměstnaneckých složek, pravidelný reporting
  • Komunikace s externími zpracovateli mezd
  • Práce s interními systémy firmy

Recruitment

  • Zajištění efektivního náboru nových zaměstnanců blue collar pozic: inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s externími PA, administrativní agenda a efektivní předávání informací

HR marketing a aktivity pro zaměstnance

  • Plánování a organizace interních HR a marketingových aktivit a správná reprezentace firmy
  • Další aktivity při podpoře firemní značky v rámci interní či externí prezentace

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Předchozí praxi v oblasti HR, příp. administrativy
  • Základní přehled v zákoníku práce
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (interní komunikace se zahraničními kolegy)
  • Dobrá znalost práce s MS Office (zejména Excel na úrovni kontingenčních tabulek – reporting)
  • Dobré komunikační schopnosti, vstřícné jednání a schopnost naslouchat
  • Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
  • Aktivní přístup k zadaným úkolům, selský rozum
  • Velmi dobré organizační schopnosti a schopnost určit si priority

Nabízíme:

  • Práci ve stabilní společnosti, která se zasazuje za snižování emisí CO2 a redukci používání jednorázových obalů
  • Podporu od zkušeného kolegy
  • Práci na HPP, full-time, možnost i zkráceného úvazku (minimálně 20 hod./týden)
  • Smlouvu na dobu určitou 2 roky
  • Po zkušební době 12 000 Kč/rok v benefitním systému Cafeterie (sami si zvolíte, zda chcete příspěvek na sport, dovolenou, zdraví, vzdělávání nebo penzijní spoření)
  • Příspěvek na dopravu 2 000 Kč/měsíc + dálniční známka
  • 5 týdnů dovolené
  • Po zapracování možnost částečné práce z domova
  • Pružnou pracovní dobu s pevnou částí 10:00 – 14:00 hod.
  • Stravenky 150 Kč
  • Zvýhodněné zaměstnanecké tarify od Vodafone i pro členy domácnosti
  • Firemní party a akce
  • Výkon práce: Praha - Prosek (zajištěné parkování)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Detaily o pracovním místě:
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku
Směnnost práce Plný úvazek
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 12. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
HR asistent (ž/m)
Praha - ALAX spol. s r.o.
FINANCE BUSINESS PARTNER
Praha - Grafton Recruitment
Projektový administrátor - Junior
Praha - Randstad HR Solutions s.r.o.
HORECA Business Partner
Praha - Mattoni 1873 a.s.
Jr. HR Administrator
Praha - Evolution CZ s.r.o.
Obchodní zástupce- námořní/letecké přepravy
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 100 000 Kč/měsíc
Klientský/á poradce/kyně na pobočce Anděl - Smíchov
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Architect (backend)
Praha - DHL Information Services
Strojní konstruktér senior
Praha - 50 000 Kč - 60 000 Kč
DTP Specialist
Praha - Publicis Groupe CZ
IT Architekt
Praha - Digiteq Automotive
Sales Representative/ Aesthetics
Praha - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Odborný rada - aplikační správce
Praha - 30 780 Kč - 45 420 Kč
Key Account Manager
Praha - Nestlé Bratislava
Poradce/kyně firemní klientely pro Large Corporates
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Podívejte se na další nabídky práce

Práce HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o. ještě dnes.