HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku
Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu na pozici HR Officer/ Administrator.
Vaše náplň práce:
Smyslem Vaší práce bude podpora HR týmu v rámci realizace, rozvoje a vedení oblasti lidských zdrojů přiděleného regionu, a to v oblastech:
HR administrativa
- Vedení HR administrativy dle legislativních požadavků a interních předpisů
- Řešení každodenních dotazů v HR oblasti ze strany zaměstnanců
- Zodpovědnost za aktualizaci a přenos HR dat a zaměstnaneckých složek, pravidelný reporting
- Komunikace s externími zpracovateli mezd
- Práce s interními systémy firmy
Recruitment
- Zajištění efektivního náboru nových zaměstnanců blue collar pozic: inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s externími PA, administrativní agenda a efektivní předávání informací
HR marketing a aktivity pro zaměstnance
- Plánování a organizace interních HR a marketingových aktivit a správná reprezentace firmy
- Další aktivity při podpoře firemní značky v rámci interní či externí prezentace
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Předchozí praxi v oblasti HR, příp. administrativy
- Základní přehled v zákoníku práce
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (interní komunikace se zahraničními kolegy)
- Dobrá znalost práce s MS Office (zejména Excel na úrovni kontingenčních tabulek – reporting)
- Dobré komunikační schopnosti, vstřícné jednání a schopnost naslouchat
- Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
- Aktivní přístup k zadaným úkolům, selský rozum
- Velmi dobré organizační schopnosti a schopnost určit si priority
Nabízíme:
- Práci ve stabilní společnosti, která se zasazuje za snižování emisí CO2 a redukci používání jednorázových obalů
- Podporu od zkušeného kolegy
- Práci na HPP, full-time, možnost i zkráceného úvazku (minimálně 20 hod./týden)
- Smlouvu na dobu určitou 2 roky
- Po zkušební době 12 000 Kč/rok v benefitním systému Cafeterie (sami si zvolíte, zda chcete příspěvek na sport, dovolenou, zdraví, vzdělávání nebo penzijní spoření)
- Příspěvek na dopravu 2 000 Kč/měsíc + dálniční známka
- 5 týdnů dovolené
- Po zapracování možnost částečné práce z domova
- Pružnou pracovní dobu s pevnou částí 10:00 – 14:00 hod.
- Stravenky 150 Kč
- Zvýhodněné zaměstnanecké tarify od Vodafone i pro členy domácnosti
- Firemní party a akce
- Výkon práce: Praha - Prosek (zajištěné parkování)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o..