💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku

Praha hl.m.




Požadavky: Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu na pozici HR Officer/ Administrator.

Vaše náplň práce:

Smyslem Vaší práce bude podpora HR týmu v rámci realizace, rozvoje a vedení oblasti lidských zdrojů přiděleného regionu, a to v oblastech:

HR administrativa

* Vedení HR administrativy dle legislativních požadavků a interních předpisů

* Řešení každodenních dotazů v HR oblasti ze strany zaměstnanců

* Zodpovědnost za aktualizaci a přenos HR dat a zaměstnaneckých složek, pravidelný reporting

* Komunikace s externími zpracovateli mezd

* Práce s interními systémy firmy

Recruitment

* Zajištění efektivního náboru nových zaměstnanců blue collar pozic: inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s externími PA, administrativní agenda a efektivní předávání informací

HR marketing a aktivity pro zaměstnance

* Plánování a organizace interních HR a marketingových aktivit a správná reprezentace firmy

* Další aktivity při podpoře firemní značky v rámci interní či externí prezentace

Očekáváme:

* SŠ/VŠ vzdělání

* Předchozí praxi v oblasti HR, příp. administrativy

* Základní přehled v zákoníku práce

* Anglický jazyk na komunikativní úrovni (interní komunikace se zahraničními kolegy)

* Dobrá znalost práce s MS Office (zejména Excel na úrovni kontingenčních tabulek – reporting)

* Dobré komunikační schopnosti, vstřícné jednání a schopnost naslouchat

* Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu

* Aktivní přístup k zadaným úkolům, selský rozum

* Velmi dobré organizační schopnosti a schopnost určit si priority

Nabízíme:

* Práci ve stabilní společnosti, která se zasazuje za snižování emisí CO2 a redukci používání jednorázových obalů

* Podporu od zkušeného kolegy

* Práci na HPP, full-time, možnost i zkráceného úvazku (minimálně 20 hod./týden)

* Smlouvu na dobu určitou 2 roky

* Po zkušební době 12 000 Kč/rok v benefitním systému Cafeterie (sami si zvolíte, zda chcete příspěvek na sport, dovolenou, zdraví, vzdělávání nebo penzijní spoření)

* Příspěvek na dopravu 2 000 Kč/měsíc + dálniční známka

* 5 týdnů dovolené

* Po zapracování možnost částečné práce z domova

* Pružnou pracovní dobu s pevnou částí 10:00 – 14:00 hod.

* Stravenky 150 Kč

* Zvýhodněné zaměstnanecké tarify od Vodafone i pro členy domácnosti

* Firemní party a akce

* Výkon práce: Praha - Prosek (zajištěné parkování)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 11. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
HR asistent (ž/m)
Praha - ALAX spol. s r.o.
FINANCE BUSINESS PARTNER
Praha - Grafton Recruitment
Projektový administrátor - Junior
Praha - Randstad HR Solutions s.r.o.
HORECA Business Partner
Praha - Mattoni 1873 a.s.
Jr. HR Administrator
Praha - Evolution CZ s.r.o.
Manažer/ka obchodní skupiny
Praha - Generali Česká pojišťovna
Hlavní účetní/Senior účetní s AJ - Holešovice
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 65 000 Kč/měsíc
Referent/ka obchodního oddělení
Praha - 35 000 Kč - 55 000 Kč
Trainee - hledáme inovátory/ky, co s námi porostou!
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Řidič skupiny C+E
Praha - 40 000 Kč - 60 000 Kč
Prodejce - Černý Most
Praha - 30 000 Kč - 45 000 Kč
Trainee pro oblast projektů a procesů
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Tesař/parťák pro monolitické konstrukce
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
PORADCE NA POBOČCE V PRAZE 1 (HPP)
Praha - Generali Česká pojišťovna
BOZP Specialista/ka
Praha - 60 000 Kč - 70 000 Kč
Kontrolor kvality
Praha - 35 000 Kč - 45 000 Kč
Hledá se nová hvězda Generali České
Praha - Generali Česká pojišťovna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.