HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku
Požadavky: Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu na pozici HR Officer/ Administrator.
Vaše náplň práce:
Smyslem Vaší práce bude podpora HR týmu v rámci realizace, rozvoje a vedení oblasti lidských zdrojů přiděleného regionu, a to v oblastech:
HR administrativa
* Vedení HR administrativy dle legislativních požadavků a interních předpisů
* Řešení každodenních dotazů v HR oblasti ze strany zaměstnanců
* Zodpovědnost za aktualizaci a přenos HR dat a zaměstnaneckých složek, pravidelný reporting
* Komunikace s externími zpracovateli mezd
* Práce s interními systémy firmy
Recruitment
* Zajištění efektivního náboru nových zaměstnanců blue collar pozic: inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s externími PA, administrativní agenda a efektivní předávání informací
HR marketing a aktivity pro zaměstnance
* Plánování a organizace interních HR a marketingových aktivit a správná reprezentace firmy
* Další aktivity při podpoře firemní značky v rámci interní či externí prezentace
Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Předchozí praxi v oblasti HR, příp. administrativy
* Základní přehled v zákoníku práce
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni (interní komunikace se zahraničními kolegy)
* Dobrá znalost práce s MS Office (zejména Excel na úrovni kontingenčních tabulek – reporting)
* Dobré komunikační schopnosti, vstřícné jednání a schopnost naslouchat
* Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
* Aktivní přístup k zadaným úkolům, selský rozum
* Velmi dobré organizační schopnosti a schopnost určit si priority
Nabízíme:
* Práci ve stabilní společnosti, která se zasazuje za snižování emisí CO2 a redukci používání jednorázových obalů
* Podporu od zkušeného kolegy
* Práci na HPP, full-time, možnost i zkráceného úvazku (minimálně 20 hod./týden)
* Smlouvu na dobu určitou 2 roky
* Po zkušební době 12 000 Kč/rok v benefitním systému Cafeterie (sami si zvolíte, zda chcete příspěvek na sport, dovolenou, zdraví, vzdělávání nebo penzijní spoření)
* Příspěvek na dopravu 2 000 Kč/měsíc + dálniční známka
* 5 týdnů dovolené
* Po zapracování možnost částečné práce z domova
* Pružnou pracovní dobu s pevnou částí 10:00 – 14:00 hod.
* Stravenky 150 Kč
* Zvýhodněné zaměstnanecké tarify od Vodafone i pro členy domácnosti
* Firemní party a akce
* Výkon práce: Praha - Prosek (zajištěné parkování)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..