HR ASISTENTKA PRO TÝM KONZULTANTŮ / RESEARCHER
Jsme personálně poradenská společnost People Consulting a na trhu se pohybujeme již od roku 2007 - za tu dobu jsme si vybudovali velmi dobré jméno. Mezi naše klienty patří mezinárodní korporace i menší společnosti, kterým zajišťujeme individuální přístup při vyhledávání nových spokojených zaměstnanců.Jsme tým osmi přátelských lidí, co spolu tráví i volný čas – rádi společně zajdeme na večeři nebo vínko :-). V týmu panuje příjemná a přátelská atmosféra, a když máme nápad na změnu či zlepšení, vždy to společně v týmu probereme a najdeme nejlepší řešení - před žádným inovativním nápadem nezavíráme dveře :-). ROZŠIŘUJEME NÁŠ TÝM A OBSAZUJEME POZICI:HR TÝMOVÁ ASISTENTKA/ RESEARCHER Jaká bude Tvoje pracovní náplň?- Předvýběr CV vhodných kandidátů v interních i externích databázích, sociálních sítích atd. bude cca 60% tvojí práce- Práce v interním systému (CRM) - administrace kandidátů, pozic a dalších informací- Spolupráce s konzultanty na výběrových řízeních pro naše dlouhodobé klienty- Komunikace s našimi klienty a kandidáty, občas také i v AJ- Celková péče o naši kancelář (např. objednávání kancelářských potřeb, zodpovědnost za úklidové služby, atd.)- Samostatné řešení dílčích úkolů, návrhy na zlepšení chodu kanceláře i naší práce- Další administrativní činnosti spojené s prací v poradenské společnostiPožadujeme:Jaké bys měla mít předpoklady?- Zkušenosti na administrativní pozici jako podpora týmu více lidí - Zkušenosti z vyhledáváním profilů v předchozím zaměstnání velkou výhodou- Zkušenosti v PERSONÁLNÍ AGENTUŘE (nebo personálním oddělení) jsou velkou předností- AJ – na komunikativní úrovni PODMÍNKOU - občasná komunikace (více písemná než telefonická) se zahraničními kandidáty nebo klienty v AJ (cca 1-2 x týdně)- Výbornou znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, internet) PODMÍNKOU- Zájem chtít a umět si najít řešení či nové cesty k nalezení vhodných kandidátů pro konzultanty- Být velmi pečlivě zaměřenou osobností, mít samostatné myšlení, proaktivní přístup - Dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování- Výbornou úroveň ČJNabízíme:- Přátelskou a otevřenou atmosféru, výborný tým, který tráví společně i volný čas- Kvalitní zaškolení, kolegy, kteří ti vždy rádi pomůžou- Práci v rodinné, stabilní společnosti s dlouholetými, stálými klienty- Důvěru a dlouhodobou spolupráci- Možnost pracovat částečně z domova nebo na zkrácený úvazek, mít nastavenou flexibilní pracovní dobu (rozumíme i potřebám žen) - Možnost profesního rozvoje a růstu, možnost postupu na roli konzultanta- Velmi atraktivní finanční ohodnocení (+ výborné osobní odměny, dle tvých výsledků i výsledků firmy)- Tarif s neomezeným voláním a internetem - Místo výkonu práce: Říčany u Prahy- Nástup: ihned nebo dohodouMáš-li zájem o tuto pozici, použij prosím odpovědní formulář a vlož svůj životopis s aktuální fotografií a motivačním dopisem včetně odpovědi na otázku, proč bychom měli přijmout právě Tebe.Vzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Práce na ŽL, Zkrácený úvazek, Plný úvazek
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HR ASISTENTKA PRO TÝM KONZULTANTŮ / RESEARCHER: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR ASISTENTKA PRO TÝM KONZULTANTŮ / RESEARCHER?
Práce je nabízena v lokalitě Říčany.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy People Consulting s.r.o..