HR Asistent/ka
Informace
Jako HR Assistant budete klíčovým členem náborového týmu.
Náplň práce:
- koordinace pohovorů, telefonních screeningů a komunikace s kandidáty
- spolupráce s hiring manažery a kandidáty, což zahrnuje i organizaci pohovorů
- aktualizace záznamů o kandidátech v našich náborových systémech, příprava materiálů pro schůzky a sledování náborových aktivit
- komunikace s kandidáty o stavu jejich náborového procesu
Co od vás očekáváme
- min. středoškolské vzdělání
- anglický jazyk na pokročilejší úrovni
- vynikající organizační dovednosti
- skvělé komunikační schopnosti
- schopnost pracovat v rychlém a dynamickém prostředí
- zkušenosti s koordinací pohovorů a náborovými procesy výhodou
- předchozí zkušenosti v zákaznickém servisu nebo recepci velkou výhodou
Co vám nabízíme
- odpovídající mzdové ohodnocení,
- smlouvu do dobu určitou - 11 měsíců
- mezinárodní firmu se silným zázemím
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: ADECCO spol. s r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Personalistika Pracovní pozice: HR Asistent/ka Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 11. 4. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HR Asistent/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Asistent/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Personalistika