Informace Hledáme organizovaného a komunikativního kolegu/kolegyni na pozici HR Asistenta/ky do dynamického náborového týmu. Pokud rádi pracujete s lidmi a chcete se podílet na budování skvělého týmu, přidejte se k nám!
Náplň práce - Plánování pohovorů a telefonických screeningů - Komunikace s kandidáty a hiring manažery - Aktualizace databází kandidátů a náborových systémů - Podpora při organizaci onsite pohovorů a dalších HR aktivit - Koordinace schůzek a příprava podkladů pro hiring tým - Zajištění pozitivního kandidátského zážitku a podpora HR týmu Co od vás očekáváme - Výbornou znalost angličtiny (mluvená i psaná) - Zkušenosti s administrativou, zákaznickým servisem nebo koordinací výhodou - Výborné organizační a komunikační schopnosti - Schopnost pracovat pod tlakem a zvládat více úkolů současně - Dobrou znalost MS Office (Excel, Outlook, Word) Co vám nabízíme - HPP - Mzdu až 43000 Kč/měsíc - Práci v moderní kanceláři - Možnost získání cenných zkušeností v prestižní mezinárodní společnosti - Přátelský tým a dynamické pracovní prostředí