HR Administrator with Italian, 42 - 43 000 Czk/m
HR administrator with Italian, 42 - 43 000 CZK/m
- Lokalita- Praha 8- Obor- Lidské zdroje- Druh pozice- Plný úvazek- Mzda- 41 000 - 43 000 Kč- Práce z domu- Částečná práce z domu- Zveřejněno- před 36 minutami- Kontaktní osoba- Team Assistant- Referenční číslo- 13-14-407019Popis pozice
Do you speak advanced English and Italian?
Do you have experience from administrative position/customer service and are you interested in HR?
Do you want to work in multinational environment?
If yes, we are looking forward to your CV!
Job tasks:
- Benefits management (benefit adjudication, benefit enrollment/withdrawal)
- Input and control of data in internal system
- Support payroll preparation activities
- Respond to questions on behalf of employees, managers, and HR
- Handle sensitive information in a confidential manner
- Vendor reporting
The contract is for 1 year with possibility of prolongation.
Start - asap
Location - Prague 8 (2 days working from home, 3 days from the office)
Požadavky
- Fluent English and Italian
- Previous experience with administration tasks
- Customer dedication and passion
- Experience in HR or Payroll Specialist role is an advantage
- Solid command of MS Excel and Word
- Ability to work in an international team
Benefity
- 5 weeks of paid holiday
- Meal vouchers
- Multisport card
- Další informace
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HR Administrator with Italian, 42 - 43 000 Czk/m: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Administrator with Italian, 42 - 43 000 Czk/m?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.