HR administrator with French, 42 - 46 000 CZK/m
POPIS POZICE:
Do you speak advanced English and French?
Do you have experience from administrative position/customer service and are you interested in HR?
Do you want to work in multinational environment?
If yes, we are looking forward to your CV!
Job tasks:
- Benefits management (benefit adjudication, benefit enrollment/withdrawal)
- Input and control of data in internal system
- Support payroll preparation activities
- Respond to questions on behalf of employees, managers, and HR
- Handle sensitive information in a confidential manner
- Vendor reporting
The contract is for 1 year with possibility of prolongation.
Start - asap
Location - Prague 8
BENEFITY:
- 5 weeks of paid holiday
- Meal vouchers
- Multisport card
POŽADAVKY:
- Fluent English and French
- Previous experience with administration tasks/customer service is a must!
- Customer dedication and passion
- Experience in HR or Payroll Specialist role is an advantage
- Solid command of MS Excel and Word
- Ability to work in an international team
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HR administrator with French, 42 - 46 000 CZK/m: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR administrator with French, 42 - 46 000 CZK/m?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 42 000 - 46 000 / za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Konzultant