💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
HR administrator
Náplň práce
- Příprava podkladů pro zpracování mezd
- Kontrola docházky zaměstnanců
- Příprava smluv
- Spolupráce s účtárnou a úřady
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Praxi v oboru
- Pokročilou znalost MS Excel
- Znalost anglického jazyka - výhodou
Nabízíme
- Zázemí silné a stabilní výrobní společnosti
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu
- Home office
- Atraktivní systém odměňování včetně bonusů a prémií
- Firemní stravování
- Akce pro zaměstnance
- Zajímavé sociální benefity
- Odměnu za doporučení zaměstnance
- Bonusy za docházku
- Místo výkonu práce: Okres Příbram
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HR administrator: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR administrator?
Práce je nabízena v lokalitě Středočeský kraj.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici HR administrator ve městě Středočeský kraj?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.