HR Administrator @ SBC Digital

Prague, Praha

  • At least 0.5 years of experience in a similar position;
  • MS Office and Google Docs experience — confident user level;
  • Experience working with CRM systems (experience with HRIS or HRMS will be a plus);
  • Excellent organizational skills;
  • ⁠Attention to detail;
  • Effective verbal and listening communication skills;
  • Strong self-organization skills and the ability to manage multiple tasks;
  • Intermediate level of English.

SBC Digital — a leading digital marketing startup focusing on ad optimization that empowers media buyers worldwide to optimize their campaigns across various ad platforms. We are elite partners of TikTok (Top 3), Meta (Top 10) & Google.

We’re looking for a proactive, results-driven HR Administrator to assist our HR team in managing essential administrative functions.

Location: Czech Republic (On-site job in Prague office).

We offer:

  • On-site job in Prague office, Czech Republic (we support with relocation);
  • Flexible working hours: we start our operation day between 9:00 — 11:00 CET;
  • All necessary equipment;
  • Paid vacation and sick leaves;
  • Rotation program;
  • Company events and multiple internal activities;
  • Open feedback and transparent direct communication.

Privacy Notice about your data: sbc-performance.com/...​-privacy-for-recruitment

,[Supporting HR Team with employee pre-boarding, offboarding and other people-related processes;, Maintain employee records in HR databases, ensuring data accuracy (documents, personal information, contacts, etc.);, HR documents administration (drafting, signing, scanning etc.);, Consulting employees on HR policies, procedures and processes;, Preparing and organizing events and greetings for employees;, Assistance to the HR Team.] Requirements: MS Office, MS Word, MS Excel, Google Sheets, Communication skills, CRM, HRM Additionally: Small teams, International projects, Modern office, Startup atmosphere.

Kategorie

hr

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: SBC Digital
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: hr
    Pracovní pozice: HR Administrator @ SBC Digital
    Směnnost práce fulltime - 40 hours per week
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 7. 3. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Obchodní zástupce Air&Sea
Praha - 60 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Kompletační dělník
Praha - 25 000 Kč/měsíc - 30 000 Kč/měsíc
Prodejce do stavebnin (M/Ž)
Praha - 35 000 Kč - 39 000 Kč
Psycholog Policejní prezidium ČR
Praha - 28 650 Kč - 42 520 Kč
Obchodní zástupce (M/Ž)
Praha - 50 000 Kč - 80 000 Kč
Samostatná účetní s AJ
Praha - 35 000 Kč - 60 000 Kč
IT Manager
Praha - 120 000 Kč - 200 000 Kč
Finanční účetní se SAP
Praha - 35 000 Kč - 60 000 Kč
Konzultant/ka pasivní linky
Praha - 35 000 Kč - 50 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce HR Administrator @ SBC Digital: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Administrator @ SBC Digital?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy SBC Digital.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici HR Administrator @ SBC Digital ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě SBC Digital ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - hr
0.6807