HR Administrátor s polským jazykem
Informace
Pro americkou nadnárodní společnost hledáme specializovaného HR administrátora se znalostí polského jazyka, který se připojí k našemu dynamickému týmu.
Jako HR administrátor budete:
- Spravovat klíčové procesy životního cyklu zaměstnanců, včetně nástupu, aktualizace údajů, správy absencí, přesunů a odchodů.
- Zadávat, aktualizovat a udržovat HR data v rámci stanovených termínů.
- Vytvářet a revidovat dokumenty Standard Operating Procedure (SOP).
- Provádět audity a kontroly.
- Realizovat interní audity související s dodavateli a mzdovými procesy.
- Školit nové členy týmu v procesech a systémech.
- Podporovat neustálé zlepšování HR procesů.
- Denně spolupracovat s polským týmem.
Co od vás očekáváme
- Zkušenosti v oblasti HR nebo zákaznického servisu.
- Minimálně bakalářský titul.
- Znalost produktů Microsoft Office (pokročilá znalost Excelu je nezbytná).
- Polský jazyk: rodilý mluvčí nebo vysoká úroveň (C1).
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni.
- Silná orientace na zákazníka.
Co vám nabízíme
- Pracovní smlouva na dobu určitou – 12 měsíců, s možností prodloužení
při vzájemné spokojenosti.
- Konkurenční plat.
- Zázemí stabilní, úspěšné a neustále rostoucí společnosti.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HR Administrátor s polským jazykem: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Administrátor s polským jazykem?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..