Informace Připojte se k našemu týmu na pozici HR Administrátora. Nabízíme stabilní pracovní prostředí, možnost rozvoje a skvělé podmínky v moderní kanceláři. Pokud máte zkušenosti v oblasti HR nebo zákaznického servisu, rádi vás uvítáme!
Pracovní náplň:
- Podpora klíčových HR procesů, jako jsou noví zaměstnanci, správa dat, interní převody a odchody. - Udržování a aktualizace HR údajů, zajištění včasného zpracování mezd. - Provádění auditů a kontrol k zajištění správného zpracování mezd. - Komunikace se zaměstnanci a řešení jejich dotazů. - Spolupráce na zlepšování HR procesů a procedur. Co od vás očekáváme - Zkušenosti v oblasti lidských zdrojů nebo zákaznického servisu. - Znalost produktů a aplikací Microsoft Office. - Plynulá znalost němčiny (C1/B2) a dobrá angličtina (B2). - Schopnost efektivní komunikace a orientace na zákazníka. - Středoškolské vzdělání. Co vám nabízíme - Práci v moderní kanceláři. - Měsíční plat 40 000 Kč. - Pracovní poměr na plný úvazek (HPP). - Příležitost pro rozvoj a zlepšení HR dovedností v mezinárodní společnosti.