HR Administrator – German and English Language Expertise

Prague, Praha


Informace
For an American multinational company, we are looking for a specialized HR Assistant with knowledge of the English language to join our dynamic team.

Key Responsibilities:

- Work on and support key employee life cycle processes such as new joiners, data management, internal transfers and leavers.

- Input, update and maintain all HR related data in a timely manner. Maintain the accuracy of information and key changes as and when necessary and meeting deadlines of Payroll teams as required.

- Carry out audits and checks on data changes to ensure accurate and timely payment of the employee population. Maintain, manage and regularly audit all tasks related to payroll and external vendors.

- Participate in the continuous improvement of HR processes.
Co od vás očekáváme
- Excellent German skills (speaking, writting), English (B2).
- Strong customer service orientation and a proactive approach to exceeding expectations.
- Excellent written and verbal communication skills.
- Problem-solving mindset, able to troubleshoot issues independently and drive them to resolution with minimal supervision.
- Exceptional organizational skills and attention to detail, with the ability to manage and prioritize multiple tasks simultaneously.
- Flexibility and adaptability to shifting priorities in a fast-paced and dynamic work environment.
- High sense of accountability and discretion, with the ability to handle confidential information professionally.
- Experience in scheduling, reception, customer service, or coordination is a strong plus.
Co vám nabízíme
- Full-time employment.
- Work in a modern office.
- Opportunity to gain valuable experience in a prestigious international company.
- A friendly team and a dynamic work environment.

Detaily o pracovním místě:
Firma: ADECCO spol. s r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: HR Administrator – German and English Language Expertise
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 12. 2. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Specialista veřejných zakázek
Praha - 32 180 Kč - 46 820 Kč
Microsoft Solutions Expert
Praha - 60 000 Kč - 70 000 Kč
Area sales manager - Praha a okolí
Praha - 50 000 Kč - 80 000 Kč
Pokladní(k) pro pobočku Praha - Anděl
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Mzdová účetní - Praha - východ
Praha - 40 000 Kč - 60 000 Kč
Operátor/ka výroby Hostivice
Praha - 28 000 Kč/měsíc - 30 500 Kč/měsíc
Vedoucí obchodní manažer
Praha - 32 180 Kč - 46 820 Kč
Obchodní zástupce - vzduchotechnika
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Aplikační správce
Praha - 32 180 Kč - 46 820 Kč
Sales support / administrativní referent(ka)
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 45 000 Kč/měsíc
Právník
Praha - 38 310 Kč - 52 270 Kč
Asistent/ka obchodního oddělení
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce HR Administrator – German and English Language Expertise: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Administrator – German and English Language Expertise?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici HR Administrator – German and English Language Expertise ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ADECCO spol. s r.o. ještě dnes.
0.6965