HR Admin Specialista/ka na částečný úvazek
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á bude zodpovědný/á především za správu a zadávání dat do personálního systému. Po zaškolení postupně převezme i další administrativní činnosti spojené s nástupy a povinnými školeními zaměstnanců.
Pokud máte zájem proniknout pod pokličku interního HR v pojišťovně světové značky a stát se součástí dynamického a inovativního pracovního prostředí, kde jsou oceňovány vaše nápady a schopnosti, tak tento inzerát je určen právě vám!
Vítáme kandidáty bez ohledu na jejich pohlaví, genderovou identitu nebo zdravotní indispozice. Naše pracoviště je bezbariérové. Věříme, že handicap není překážkou plnohodnotného profesního života.
Co bude Vaší náplní práce?
- Správa personálního systému, zadávání dat nových zaměstnanců a aktualizace stávajících dat v systému
- Administrativní činnosti týkající se zajištění nástupních formalit nově nastupujících zaměstnanců (například příprava smluv, zařizování zdravotních prohlídek, školení BOZP a další)
- Přidělování vzdělávacích kurzů v e-lernigovém systému, kontrola jejich splnění
- Spolupráce s ostatními kolegyněmi v HR týmu
Co očekáváme do Vás?
- Už máte s administrativou zkušenosti a sám/sama si umíte zorganizovat práci
- Jste pozitivní a komunikativní osobnost a týmový hráč
- Máte minimálně středoškolské vzdělání
- Baví Vás administrativa a milujete, když máte všechno v pořádku
- Vstřícné vystupování vůči internímu klientovi
- Zodpovědnost, pečlivost, důslednost a přesnost je pro Vás samozřejmostí
**Výhodou**:
- Předchozí zkušenosti z HR
Co Vám nabízíme?
- **_Práci na zkrácený úvazek 20 hodin týdně_**:
- Smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení po roce na dobu neurčitou
- Příjemné a moderní pracovní prostředí na břehu Vltavy s krásným výhledem na Prahu a skvělou dostupností
- Fajn tým, který si užívá společné chvíle nejen v pracovním prostředí, ale i mimo kancelář.
- Kulturu, která poskytuje podporu a naslouchá zaměstnancům, a snaží se zpříjemňovat pracovní prostředí a podmínky
- 5 týdnů dovolené, 4 Sickdays a flexibilní pracovní dobu, které umožňují vyvážit pracovní a soukromý život
- **_Možnost práce z domova 2 dny v týdnu_**:
- Dotovanou jídelnu v budově
- Bonusovou složku, Cafeterii, Multisport kartu a výhodné telefonní tarify i pro členy rodiny, slevy na firemní produkty až 75% a po roce příspěvek na penzijní připojištění
- Podporu vzdělávání a rozvoje, které pomáhají rozvíjet Vaše kariérní dovednosti a odborné znalosti
- Zázemí pro cyklisty, které podporuje zdravý způsob dojíždění do zaměstnání
Nástup:
- Ihned / dohodou
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis a motivační dopis
43560 | Human Resources | Specialista | Non-Executive | Allianz Czech Republic | Částečný pracovní úvazek | Doba určitá
Kontakt
Mgr. Klára Abdelrahman Paterová
- Ke Štvanici 656/3_
- 186 00 Praha_
- Česká Republika_
**Úroveň pracovní pozice**:
Specialista
**Místo**:
- Praha, CZ, 186 00**Specializace**:
Human Resources
**Jednotka**:
Allianz Czech Republic
**Zaměstnavatel**:
Allianz pojišťovna,a.s.
**Typ pracovní pozice**:
Částečný pracovní úvazek
**Práce na dálku**:
Hybridní práce
**Zaměstnání**:
Doba určitá
**ID**:
43560
**Klastr pozice**:
Non-Executive
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HR Admin Specialista/ka na částečný úvazek: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Admin Specialista/ka na částečný úvazek?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Allianz Czech Republic.