Housekeeping Office Coordinator (Dispatching) - Hilton Prague

Prague, Praha

O nás

Společnost Hilton nabízí jedinečné pracovní příležitosti v prostředí prestižního hotelového řetězce.

Náplň práce:

  • Práce se systém Opera, komunikace s recepcí a dalšími odděleními
  • Příprava reportů pro externí úklidové firmy
  • Správa a přehled pokojů určených ke generálnímu úklidu
  • Tisk duty reportu a jeho pečlivé prostudování
  • Tisk reportů ze schůzek
  • Odpovídání na telefonní hovory a následné vyřešení požadavků
  • Budete v kontaktu s kolegy z oddělení Housekeeping a budete kontrolovat úklid místností
  • Zodpovědnost za VIP pokoje a speciální požadavky hostů
  • Denní kontrola počtu uklizených pro účely fakturace
  • Vedení knihy se vzkazy a předávání potřebných informací kolegům
  • Kontakt s externí společností
  • Denně volat hostům s nápisem Nerušit na dveřích
  • Budete objednávat potřebné vybavení, květiny a další
  • Správa ztrát a nálezů. Kontaktování hostů ohledně nalezených předmětů
  • Vzhledem k cyklické povaze hotelového odvětví může být potřeba, aby zaměstnanec pracoval v různých časových rozvrzích, které odrážejí od potřeby hotelu.

Koho hledáme?

Hledáme někoho, koho baví oddělení Housekeeping, kdo je motivovaný dělat dobře svou práci a je komunikativní.

Abyste byli na této pozici úspěšní, musíte:

  • Dodržovat vysoké standardy služeb, abyste pokaždé vytvořili nezapomenutelný zážitek pro hosty
  • Mít vynikající komunikační dovednosti
  • Být součástí týmu a mít pozitivní přístup
  • Umět pracovat v rychle se měnícím prostředí a zároveň zůstat klidný a soustředěný i pod tlakem.

Co Vám můžeme nabídnout:

- Stabilní práce v prostředí mezinárodního řetězce Hilton

- Stravování zdarma v hotelu

- Zaměstnanecké ceny na ubytování v hotelech Hilton po celém světě v rámci programu HiltonGo

- Karta Multisport za zaměstnaneckou cenu

- EdenRed benefitní karta na volný čas (1 000 Kč/měsíc)

- Možnost kariérního rozvoje uvnitř hotelu i napříč odděleními

- Jazykové kurzy


Benefity

  • Dovolená navíc
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

Detaily o pracovním místě:
Firma: Quinn Hotels Praha, a.s.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Housekeeping Office Coordinator (Dispatching) - Hilton Prague
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
CNC Programátor
Praha - 30 000 Kč - 50 000 Kč
Noční ostraha Letňany
Praha - 16 000 Kč - 18 000 Kč
PROFÍK NA OBCHOD A MEZILIDSKÉ VZTAHY
Praha - Generali Česká pojišťovna
Back Office Assistant
Praha - Publicis Groupe CZ
Automechanik nákladních vozidel a autobusů
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 65 000 Kč/měsíc
Skladník, expedient (m/ž)
Praha - 30 000 Kč - 32 000 Kč
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
HR Specialist (part time)
Praha - Adp Employer Services Česká Republika
BI Specialist
Praha - BNP Paribas Cardif
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Housekeeping Office Coordinator (Dispatching) - Hilton Prague: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Housekeeping Office Coordinator (Dispatching) - Hilton Prague?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Quinn Hotels Praha, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Housekeeping Office Coordinator (Dispatching) - Hilton Prague ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Quinn Hotels Praha, a.s. ještě dnes.
0.6034