Hlavní účetní
Dynamicky se rozvíjející společnost s mezinárodní působností, obsazuje pozici HLAVNÍ ÚČETNÍ - Otrokovice
Pracovní nabídka
Na účetní oddělení hledáme posilu s praxí v oboru. Jestliže máte pokročilé zkušenosti s vedením účetnictví a hledáte příležitost, kde naplno využít své zkušenosti a potenciál stát se klíčovým členem týmu, neváhejte nás kontaktovat.
Vaší pracovní náplní bude:
Odpovědnost za kompletní účetnictví a dodržování předpisů za organizaci
Vedení týmu účetního oddělení, organizace a koordinace činnosti v účtárně
Metodické vedení účtárny, řešení problematických účetních případů a poskytování odborných rad
Příprava podkladů pro audit, spolupráce s daňovým poradcem a auditory, řešení daňové problematiky a vypracování metodických pokynů z této oblasti
Spolupráce při zpracování povinných účetních a finančních výkazů definovaných legislativou
Účtování vybraných účetních operací
Měsíční zpracování přiznání k DPH, kontrolní hlášení
Měsíční uzávěrky, roční uzávěrka včetně podkladů pro daňové přiznání
Kontrola a udržování hlavní účetní knihy
Statistické výkazy, interní směrnice a instrukce
Vedení a provádění inventarizace účtů a majetku v rámci účetních závěrek
Evidence pohledávek a závazků
Spolupráce se státními orgány na kontrolách účetnictví
Nabídka: SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru
Alespoň 5 let praxe na obdobné pozici
Pokročilou znalost platné účetní a daňové legislativy
Uživatelská znalost MS Office
Snadnější start Vám zajistí:
Zkušenost s účtováním v Helios iNuvio – na finančním oddělení v Heliosu Schopnost otevřeně komunikovat – účetní oddělení čítá 10 kolegů
Samostatnost a pečlivost při práci
Ochota odborně se rozvíjet – všichni se na účtárně pravidelně vzděláváme ohledně změn v legislativě a samozřejmě sledujeme, jaké jsou nové trendy v oboru
Co vám můžeme nabídnout
Zázemí stabilní české firmy
Mzdu odpovídající zkušenostem
Stravenky
Příspěvek na penzijní spoření
Kvartální odměny
13. plat
25 dní dovolené
Odborné vzdělávání hrazené zaměstnavatelem
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
13. plat
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vlastní organizace náplně práce
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na adresu , uvádějte značku 22928
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat ( ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám ) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2024. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Požadavky: SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru
Alespoň 5 let praxe na obdobné pozici
Pokročilou znalost platné účetní a daňové legislativy
Uživatelská znalost MS Office
Snadnější start Vám zajistí:
Zkušenost s účtováním v Helios iNuvio – na finančním oddělení v Heliosu Schopnost otevřeně komunikovat – účetní oddělení čítá 10 kolegů
Samostatnost a pečlivost při práci
Ochota odborně se rozvíjet – všichni se na účtárně pravidelně vzděláváme ohledně změn v legislativě a samozřejmě sledujeme, jaké jsou nové trendy v oboru
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Hlavní účetní: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Hlavní účetní?
Práce je nabízena v lokalitě Otrokovice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40000 - 60000 Kč za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Kariéra s.r.o..