Helpdesk Podpora
Máš zkušenosti z pozice administrátora systémů nebo L2 supportu? A rád bys ses posunul dál? Nabízíme ideální startovní pozici, vhodnou i pro studenty. Tvojí primární náplní bude komunikace se zákazníky po nasazení našeho produktu a řešení jejich nejrůznějších požadavků.
**Co budeš mít na starosti?**:
- Komunikaci se zákazníky ohledně jejich požadavků.
- Řešení požadavků na rozvoj řešení, sepsání jeho zadání, komunikaci s ostatními odděleními a následnou prezentaci možného řešení zákazníkovi.
- Budeš pomáhat administrátorům u klienta, když si nebudou vědět rady s IdM.
- Sepisování uživatelských a administrátorských návodů.
- Release management patchů a úprav u zákazníků.
- Dohled nad dodržováním SLA.
**Splňuješ alespoň některé z těchto kritérií?**:
- Zkušenosti z pozice administrátora systémů či L2 supportu.
- Zkušenosti se správou Linux i Windows serverů.
- Základní povědomí o programování.
- Zkušenosti se správou databází.
- Výhodou Ti bude přehled v IT (securita, integrace, projektové řízení, verzovací systémy, automatizace aj).
- Oceníme zkušenosti z oblasti Identity managementu.
- Komunikativnost a týmovost.
Coby student jsem před 8 lety nastoupil na pozici JAVA vývojáře v IdStory, abych záhy začal jako IdM konzultant navrhovat a realizovat řešení u našich zákazníků. A pokračuji v tom i dnes v pozici team leadera realizačního týmu. Rád trávím čas na koncertech, úmyslným ztrácením se (nejen) v Praze a nejraději focením, které s prvními dvěma zálibami kombinuji
Vladimír Kotýnek
Teamleader
**Firemní kultura**:
**Hodnoty, které vytvářejí silnou kulturu, pevný tým a růst**:
Otevřená komunikace je klíčem. Máme pravidelné celofiremní setkání Volejte řediteli, kde se ptáme na vše, co nás zajímá, a rozšiřujeme své znalosti o strategii a budoucích cílech firmy.
- 01_
- Komunikujeme otevřeně_
Chováme se čestně. Pro zákazníky děláme to, co má smysl.
- 02_
- Děláme věci tak jak chceme, aby ostatní dělali pro nás_
Jsme na trhu již 15 let, zákazníci od nás neodchází, zaměstnanci s námi zůstávají dlouhodobě. Mnoho zaměstnanců je s námi víc jak 10 let a tvoří tak náš tým skutečných odborníků.
- 03_
- Budujeme dlouhodobé vztahy_
Jsme sehraný tým. Pomáháme si. Pořád se učíme. Podporujeme samostatnost.
- 04_
- Budujeme kvalitní tým_
**Firemní benefity**:
**Výhody, které ti zpříjemní osobní i pracovní život.**:
**Volný čas**
**Občerstvení**
**Bazén**
**Sauna**
**Vzdělání**
**Cizí jazyk**
**Roční bonusy**
**Masáže**
**Gril**
**Letní kancelář
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Helpdesk Podpora: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Helpdesk Podpora?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy BCV solutions.