💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Firemní asistentka / asistentka managementu

Prague, Praha

O nás

Jsme společnost zabývající se developerskou činností, investicemi, a mnohými jinými činnostmi napříč odvětvími. Společnost má za sebou několik desetiletí úspěšného působení na trhu. Investuje převážně na Slovensku a v České republice.

Hledáte stabilní zaměstnání? Jste ochotni čelit výzvám? Zvládáte dělat více věcí zároveň? Umíte mít věci rychle hotové? Pokud dostanete důležitý úkol, zvládnete ho samostatně a efektivně? Baví Vás různorodá práce? 

Nabízíme výjimečnou příležitost pro pracovitou, inteligentní, čestnou a optimistickou osobu.

Náplň práce:

Práce je různorodá s přesahem do všech možných oborů (HR, finance, event management ...), lze ji tedy zhruba rozdělit do několika hlavních oblastí:

Zajištění chodu recepce

  • Zodpovědnost za plynulý chodu firemní recepce a podílení se na fungování sekretariátu vedení společnosti
  • Vítání návštěv a to i na nejvyšší úrovni
  • Vyřizování a přepojování telefonů
  • Vaření kávy, zajišťování občerstvení / nápojů pro jednání
  • Organizace a udržování pořádku v zasedacích místnostech a společných prostorách
  • Vytváření příjemného prostředí pro kolegy i návštěvy
  • Zajištění kurýrů, rezervace v restauracích, objednání taxi, hotelů apod.
  • Příjem a vyřizování pošty - příprava, evidence a archivace firemní pošty, zajištění dosílky, odesílání pošty
  • Komunikace s dodavateli

Administrativa

  • Příprava podkladů a dokumentů k poradám
  • Formální schvalování faktur
  • Vyúčtování drobných výdajů - správa hotovosti (vedení pokladny)
  • Komunikace s orgány státní správy a místní samosprávy aj.
  • Zajišťování výpisů, překladů, apostil …
  • Kopírování, skenování …
  • Plnění operativních úkolů dle zadaných pokynů.

Podpora oddělení

  • Kontrola stavů zásob kancelářských potřeb, reklamních předmětů aj. a vyřizování jejích objednávek
  • Komunikace se členy představenstva, popřípadě s jednotlivými manažery společností mateřského holdingu a zbytkem manažerského týmu.
  • Tisk a kompletace smluv, zajištění podpisů a zajištění jejich ověření
  • Další ad hoc činnosti z oddělení
  • Podílení se na organizování firemních akcí nebo jejích řízení apod.
  • Komunikace se zaměstnanci, spolupracovníky a administrativní podpora HR (objednávání vizitek, organizace meetingů se zaměstnanci, předací protokoly a další)

Co od Vás očekáváme:

  • Preciznost,, zodpovědnost a diskrétnost při nakládání s informacemi je nutností
  • Reprezentativní  vystupování
  • Vytrvalost, odolnost vůči stresu a schopnost logického myšlení
  • Dobrou znalost práce na PC (Word, Excel aj.)
  • Časová flexibilita
  • Porozumění slovenštině a angličtině

Výhodou bude, pokud

  • Máte praxi na obdobné pozici
  • Umíte jiné než již zmíněné jazyky
  • VŠ vzdělání (i plánované – vítáno a podporováno)
  • Vyšší míra kreativity a zručnosti

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Perspektivní dlouhodobé zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • Možnost být součástí úspěšného a rostoucího holdingu, tedy stabilní zaměstnavatel
  • Atraktivní, útulné a dobře dostupné místo práce - kancelář ve vysoce unikátním prémiovém segmentu v centru Prahy.
  • Přátelským kolektiv
  • Motivující platové ohodnocení dle odvedené práce
  • Prostor pro osobní a profesní rozvoj
  • Práci na atraktivních projektech, zajímavá náplň práce (uplatnění kreativity)
  • Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
  • Nástup možný IHNED
  • Zajímavé zaměstnanecké benefitů (originální dárky )
  • Pružnou pracovní dobu
  • Příspěvek na stravování, cafeterie, každý den ovoce na pracovišti
  • Společenské firemní akce
  • Péče o zaměstnance
  • Telefon, počítač, kancelářské zázemí
  • Využití produktů a služeb ve skupině

Vidíte se u nás?
V tom případě neváhejte a pošlete Váš životopis v českém jazyce s aktuální fotografií. Prosíme také o zaslání originálního motivačního dopisu, kterým nás přesvědčíte, že právě Vy jste naším novým kolegou/kolegyní.

Těšíme se na rozhovor s vysoce odpovědnými, čestnými a motivovanými kandidáty.

Naviděnou !


Benefity

  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Detaily o pracovním místě:
Firma: Lagerris a.s.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Firemní asistentka / asistentka managementu
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Facility manager
Praha - mBlue Czech, s.r.o.
Úklidové prace
Praha - AGENTURA PLUS s.r.o.
Facility manager/ka- Praha
Praha - OKIN FACILITY, a.s.
Hledáme nové nadějné bankéře/bankéřky v Příbrami
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Projektant elektro - FVE
Praha - 85 000 Kč/měsíc - 120 000 Kč/měsíc
Solution Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
.NET / C# Developer pro menší, ryze Českou IT firmu
Praha - 65 000 Kč/měsíc - 90 000 Kč/měsíc
Recruiter (m/ž)
Praha - Kooperativa
Presales Consultant
Praha - Asseco Solutions, a. s.
IT Analyst
Praha - 45 000 Kč - 80 000 Kč
Area sales manager - Praha a okolí
Praha - 50 000 Kč - 80 000 Kč
Obchodní zástupce - neonatologie - celá ČR
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Koordinátor s polštinou
Praha - 65 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Scrum Master
Praha - BNP Paribas Cardif
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Firemní asistentka / asistentka managementu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Firemní asistentka / asistentka managementu?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Lagerris a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Firemní asistentka / asistentka managementu ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Lagerris a.s. ještě dnes.