Firemní asistentka / asistentka managementu
O nás
Jsme společnost zabývající se developerskou činností, investicemi, a mnohými jinými činnostmi napříč odvětvími. Společnost má za sebou několik desetiletí úspěšného působení na trhu. Investuje převážně na Slovensku a v České republice.
Hledáte stabilní zaměstnání? Jste ochotni čelit výzvám? Zvládáte dělat více věcí zároveň? Umíte mít věci rychle hotové? Pokud dostanete důležitý úkol, zvládnete ho samostatně a efektivně? Baví Vás různorodá práce?
Nabízíme výjimečnou příležitost pro pracovitou, inteligentní, čestnou a optimistickou osobu.
Náplň práce:
Práce je různorodá s přesahem do všech možných oborů (HR, finance, event management ...), lze ji tedy zhruba rozdělit do několika hlavních oblastí:
Zajištění chodu recepce
- Zodpovědnost za plynulý chodu firemní recepce a podílení se na fungování sekretariátu vedení společnosti
- Vítání návštěv a to i na nejvyšší úrovni
- Vyřizování a přepojování telefonů
- Vaření kávy, zajišťování občerstvení / nápojů pro jednání
- Organizace a udržování pořádku v zasedacích místnostech a společných prostorách
- Vytváření příjemného prostředí pro kolegy i návštěvy
- Zajištění kurýrů, rezervace v restauracích, objednání taxi, hotelů apod.
- Příjem a vyřizování pošty - příprava, evidence a archivace firemní pošty, zajištění dosílky, odesílání pošty
- Komunikace s dodavateli
Administrativa
- Příprava podkladů a dokumentů k poradám
- Formální schvalování faktur
- Vyúčtování drobných výdajů - správa hotovosti (vedení pokladny)
- Komunikace s orgány státní správy a místní samosprávy aj.
- Zajišťování výpisů, překladů, apostil …
- Kopírování, skenování …
- Plnění operativních úkolů dle zadaných pokynů.
Podpora oddělení
- Kontrola stavů zásob kancelářských potřeb, reklamních předmětů aj. a vyřizování jejích objednávek
- Komunikace se členy představenstva, popřípadě s jednotlivými manažery společností mateřského holdingu a zbytkem manažerského týmu.
- Tisk a kompletace smluv, zajištění podpisů a zajištění jejich ověření
- Další ad hoc činnosti z oddělení
- Podílení se na organizování firemních akcí nebo jejích řízení apod.
- Komunikace se zaměstnanci, spolupracovníky a administrativní podpora HR (objednávání vizitek, organizace meetingů se zaměstnanci, předací protokoly a další)
Co od Vás očekáváme:
- Preciznost,, zodpovědnost a diskrétnost při nakládání s informacemi je nutností
- Reprezentativní vystupování
- Vytrvalost, odolnost vůči stresu a schopnost logického myšlení
- Dobrou znalost práce na PC (Word, Excel aj.)
- Časová flexibilita
- Porozumění slovenštině a angličtině
Výhodou bude, pokud
- Máte praxi na obdobné pozici
- Umíte jiné než již zmíněné jazyky
- VŠ vzdělání (i plánované – vítáno a podporováno)
- Vyšší míra kreativity a zručnosti
Co Vám můžeme nabídnout:
- Perspektivní dlouhodobé zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- Možnost být součástí úspěšného a rostoucího holdingu, tedy stabilní zaměstnavatel
- Atraktivní, útulné a dobře dostupné místo práce - kancelář ve vysoce unikátním prémiovém segmentu v centru Prahy.
- Přátelským kolektiv
- Motivující platové ohodnocení dle odvedené práce
- Prostor pro osobní a profesní rozvoj
- Práci na atraktivních projektech, zajímavá náplň práce (uplatnění kreativity)
- Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
- Nástup možný IHNED
- Zajímavé zaměstnanecké benefitů (originální dárky )
- Pružnou pracovní dobu
- Příspěvek na stravování, cafeterie, každý den ovoce na pracovišti
- Společenské firemní akce
- Péče o zaměstnance
- Telefon, počítač, kancelářské zázemí
- Využití produktů a služeb ve skupině
Vidíte se u nás?
V tom případě neváhejte a pošlete Váš životopis v českém jazyce s aktuální fotografií. Prosíme také o zaslání originálního motivačního dopisu, kterým nás přesvědčíte, že právě Vy jste naším novým kolegou/kolegyní.
Těšíme se na rozhovor s vysoce odpovědnými, čestnými a motivovanými kandidáty.
Naviděnou !
Benefity
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Firemní asistentka / asistentka managementu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Firemní asistentka / asistentka managementu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Lagerris a.s..